برگ برنده کی روش فاش شد

برگ برنده کی روش فاش شد

حدود یک هفته از حضور ناگهانی سرمربی جدید تیم ملی در تمرین می گذرد. در ابتدا تنها نام برونو و چند عکس به میان آمد و حتی نام کامل او نیز توسط نزدیکان تیم ملی گزارش نشد. اما از رابطه کی روش با او مشخص بود که او عنصر مهمی در کادر فنی است.

نام کامل این مربی برونو فلیکس ماتئوس اولیویرا است که چندین سال سابقه حضور در لیگ برتر انگلیس را با مربی معروف پرتغالی پائولو سوسا دارد.

از سال 2008 برونو با سوسا به کوئینز پارک رنجرز رفت و سال بعد در سوانسی دستیار مربی بود و سپس در لسترسیتی مشغول به کار شد. این مربی پس از 12 بازی نیمکت نشینی لستر به فوتبال آسیا رفت و ماندگار شد.

برونو در سال 2013 به تیم چینی گوانگژو رنه پیوست و حدود یک سال در آنجا بود. سپس به عنوان دستیار مربی لاهویای قطر منصوب شد و حدود شش سال در لاهویا و الدحیل کار کرد. او سابقه همکاری با نبیل معلول، جمال بلمادی و روی فاریا را دارد و رامین رضایان و علی کریمی بازیکنان فعلی تیم ملی با او در الدیل همکاری داشتند.

این مربی پرتغالی با توجه به شناختی که از فوتبال انگلیس دارد پیش از این مسئولیت آنالیز حریفان ایران در جام جهانی را بر عهده دارد و کی روش به او اعتماد زیادی دارد. برونو در کنار راجر دسا یکی از کارکشته‌ترین اعضای کادر فنی تیم ملی ایران محسوب می‌شود.

اولیویرا با شناختی که از فوتبال انگلیس دارد مطمئنا برگ برنده کارلوس کی روش برای بازی ایران مقابل انگلیس در جام جهانی قطر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید