بر اثر تیراندازی در مراسم تشییع در خرمشهر یک نیروی انتظامی زخمی شد

بر اثر تیراندازی در مراسم تشییع در خرمشهر یک نیروی انتظامی زخمی شد

فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری 2 فرد مسلحی که در مراسم تشییع جنازه تیراندازی کردند و یک افسر پلیس را مجروح کردند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز ، به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ “نجم الدین سهرابی” اظهار داشت: در پی مرگ یک نفر در شهرستان خرمشهر، ماموران پلیس برای جلوگیری از بدعت دروغین تیراندازی و برقراری نظم و امنیت در شهر خرمشهر هماهنگی با قوه قضائیه پیرامون این مراسم انجام شد

وی افزود: در این ماموریت ماموران پلیس آگاهی سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 را که با تیراندازی و به نمایش گذاشتن نیروی خود موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند، برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر با اشاره به اینکه سرنشینان خودرو از قانون متواری شده و به سمت خودروی پلیس تیراندازی کردند، گفت: ماموران پلیس نیز در تعقیب و گریز و متقابل با اصابت گلوله به لاستیک خودرو و اصابت گلوله به لاستیک خودرو، خودرو را توقیف کردند. سرنشینان دستگیر شدند

با بیان اینکه در این عملیات یکی از همکارانش به نام جان بر فرجا از ناحیه کتف مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

سهرابی یادآور شد: بدعت تیراندازی در مجالس ختم یا عروسی در شهرهای جنوبی کشور یکی از آداب و رسوم نادرست محسوب می شود که معمولاً عواقب سنگینی مانند تلفات جانی و یا آسیب به اندام ها و جراحات را به دنبال دارد. به همین دلیل است که پلیس وظیفه ذاتی خود می داند که با اخلالگران نظم و اجرای قانون برخورد کند.

دیدگاهتان را بنویسید