بر اساس توافق، بانک ها برخی از تسهیلات مردم را مسدود می کنند/ بیش از 93 درصد درخواست های وام تولد یزدی ها پرداخت شده است.


ساعت: 14:33
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885349

مدیر روابط عمومی شورای هماهنگی بانک های استان یزد:

ژنتی مدیر روابط عمومی شورای هماهنگی بانک های استان یزد گفت: انسداد بخشی از تسهیلات بانکی با توافق مشتریان و بانک انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور جنتی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه قانون منع انسداد بخشی از تسهیلات بانکی مشکل جدیدی نیست، اظهار داشت: این قانون حدود دو سال است که اجرا می شود و اگر بخشی از تسهیلات در حال حاضر مسدود شده باشد. این به دلیل توافق بین بانک و مشتری است.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم شرایط لازم برای دریافت تسهیلات از سوی بانک مرکزی را ندارند و به همین دلیل برای کمک به مردم، بانک ها برخی از تسهیلات آنها را برای مدتی مسدود کرده اند تا مردم بتوانند تسهیلات دریافت کنند. امکانات لازم

مدیر روابط عمومی شورای هماهنگی بانک های استان با اشاره به اینکه در صورت ممانعت بانک ها از انسداد بخشی از تسهیلات با توافق، مردم تنها قربانی این مشکل خواهند بود، گفت: اگر به بانک ها فشار وارد شود. در این راستا بسیاری از مردم قادر به دریافت تسهیلات نخواهند بود و واقعا برای مردم هزینه خواهد داشت.

این مسئول درباره وام مهدکودک نیز گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 93 درصد از درخواست های وام مهدکودک در استان یزد پرداخت شده و مابقی نیز در انتظار دریافت هستند.

وی ادامه داد: وی برای بیش از 623 درخواست وام کودک در استان یزد اعتبار لازم را پرداخت کرد که مبلغ آن بیش از 32 میلیارد تومان بود.

جنتی مدیر روابط عمومی شورای هماهنگی بانک های استان یزد در پایان در خصوص پرداخت وام زوجیت در استان یزد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 97 درصد از درخواست های تسهیلات زوجیت در استان به مبلغ 75 میلیارد پرداخت شده است. تومان برای 1800 نفر.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید