بزرگترین انتقاد از یحیی گل محمدی; دوباره بگو؟

بزرگترین انتقاد از یحیی گل محمدی;  دوباره بگو؟

برهمین اساس سرمربی پرسپولیس به درستی تصمیم گرفت در نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و دوم حداقل 5 خرید اسمی با رکورد ملی داشته باشد. علیرضا بیرانوند روز گذشته با عقد قراردادی سه ساله رسما به پرسپولیس پیوست. بیرانوند که نتوانست عملکرد خوبی در فوتبال بلژیک و پرتغال داشته باشد، سرانجام به پرسپولیس بازگشت تا دروازه بان شماره یک سرخ ها برای فصل آینده لقب بگیرد.

مرتضی پورعلی گنجی، ملی پوش سرشناس کشورمان نیز با پرسپولیس قرارداد بست تا دومین خرید یحیی گل محمدی اعلام شود.

سرمربی پرسپولیس به اطرافیانش هم گفت که نمی خواهد در فصل جدید ریسک کند و به دنبال خریدی بزرگ و بزرگ است. او حداقل سه نامزد با سابقه ملی می خواهد و به نظر می رسد تصمیم درستی گرفته است.

خریدهای معمولی اشتباه بزرگی بود که یحیی گل محمدی و مدیران سابق پرسپولیس مرتکب شدند و گذشت زمان نشان داد تیم بزرگ با یک بازیکن معمولی جام نمی برد. از طرفی سرمربی پرسپولیس به خوبی می داند که هواداران عادی تیمش خریدهای معمولی را قبول نمی کنند. بهانه های دیگری مانند بی پولی در باشگاه یا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس قابل قبول نخواهد بود.

پرسپولیس ستاره می خواهد و شنیده ایم که یحیی گل محمدی بارها در گفتگوی تلفنی و حضوری با رضا درویش بر این موضوع تاکید کرده و از مدیرعامل باشگاه خواسته به هر قیمتی گزینه های مورد نظر او را خریداری کند.

شروع خریدهای یحیی گل محمدی این نوید را می دهد که پرسپولیس فصل گذشته نمی خواهد اشتباه کند. باید صبر کنیم و ببینیم!

دیدگاهتان را بنویسید