بزرگترین مانع پیروزی تیم فوتبال استقلال

بزرگترین مانع پیروزی تیم فوتبال استقلال

سپاهان، شهر خودرو، فولاد، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان به ترتیب حریفان استقلال تا پایان فصل هستند و 3 بازی آنها با تیم های شهر خودرو، آلومینیوم و نفت مسجد سلیمان در تهران برگزار می شود.

سپاهان و فولاد را می توان حریفان سرسختی برای استقلال دانست و شاید کسب یک امتیاز کامل در این دو بازی خارج از خانه برای آبی ها سخت تر از سایر تیم ها باشد.

سپاهان و فولاد در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند و با انجام 6 بازی با 6 تیم آسیایی در این رقابت‌ها، آنها را در شرایط عالی نگه می‌دارد و استقلال باید وارد لیگ شود، در حالی که در 50 روز مانده به این مسابقات تنها 2 بازی رسمی انجام داده است.

یکی دیگر از شباهت های دو میزبان این است که آبی ها برای کسب رتبه اول جدول و کسب سهمیه آسیایی فصل آینده می جنگند. سپاهان در حال حاضر در رده سوم قرار دارد و به دلیل بازی مستقیم با پرسپولیس رتبه دوم را می بیند و شاید با غلبه بر سرهابی بتواند به این هدف دست پیدا کند و این انگیزه آنها را برای پذیرش شاگردان مجیدی افزایش دهد.

فولاد که با کسب بهترین نتایج در آسیا و صعود به مراحل حذفی این رقابت ها روحیه و انگیزه خود را در لیگ برتر دو چندان کرده است، قطعا در هفته بیست و هفتم حریف سرسختی برای آبی ها در اهواز خواهد بود. شاید نزدیک ترین امید پرسپولیس نزدیک ترین رقیب استقلال در جدول این دو بازی باشد و امیدوارند سپاهان و فولاد بتوانند امتیاز کافی از استقلال بگیرند.

مس رفسنجان حریف هفته بیست و نهم آبی ها که در رده پنجم قرار دارد نیز یکی از تیم هایی است که شانس خود را برای صعود به رده های بالاتر جدول حفظ کرده و همچنین یکی از بهترین تیم های لیگ این کشور است. فصلی که در خانه عملکرد خوبی داشتند و در دیدارهای خانگی خود شکست خوردند.

دیدگاهتان را بنویسید