جیب خالی بزرگترین مانع برای حل مشکلات در ورزش است

ساعت: 09:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802336

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت؛

بهروز جهانبخش در سفر یک روزه خود به شهرستان بهمئی با رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی و دادستان آن شهرستان و رئیس کلیه هیئت های ورزشی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ بهروز جهانبخش رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان در این سفر یک روزه به همراه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی و هیئت های ورزشی شهرستان خواستار تسریع در تکمیل این پروژه شدند.

جهانبخش گفت: مجموعه ورزشی لیکک در سال 1397 با وام 700 میلیون تنی از محل وام استانی آغاز شد که هزینه این پروژه 500 میلیون تن، پیشرفت فیزیکی این پروژه 75 درصد است و برای تکمیل و افتتاح این پروژه تا سقف 2 میلیارد تومان لازم است.

وی ادامه داد: مشکل اصلی و مشکل اصلی مالی است و نه تنها در بهمئی بلکه در استان نیز همین مشکل را داریم.

وی ادامه داد: در سال 1400 مبلغ بسیار کمی به استان اختصاص یافت و با توجه به فعالیت هیئت های ورزشی که در استان بودند، اعتباراتی را بین این هیئت ها در استان و بین شهرستان ها توزیع کردیم.

جهانبخش گفت: در سال 1400 حدود 40 هیئت اعزامی به مسابقات کشوری و 5 میزبان مسابقات کشوری داشتیم که هر کدام حدود یک میلیارد تن هزینه داشت و نتوانستیم با هیئت های استانی دیدار داشته باشیم و تنها با این هزینه های بالا فقط موفق به تامین هزینه ها شدیم. مبلغ 30 میلیون تن برای هیئت ها که هنوز به حساب آنها واریز نکرده ایم و این یکی از جدی ترین مشکلات ماست.

رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان بهمئی از نظر زیرساختی از بسیاری از شهرستان ها جلوتر است و این پتانسیل خوبی برای استان و شهرستان است.

جهانبخش ادامه داد: با تمام توان پیگیر مشکلات هیأت های استانی هستیم تا مشکلات آنها را حل کنیم و شخصا هر ماه به وزارتخانه می روم و هر دو روز یکبار تماس می گیرم اما تاکنون یک ریال هم دریافت نکرده ایم.

این مقام ارشد اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تجهیز اماکن ورزشی افزود: از این وام ها اکنون یک ریال به ما نمی دهند.

وی در خصوص حوضه و انتقال آن به شهرستان بهمئی گفت: مشکلات زیادی در این زمینه وجود دارد و یکی از دلایل اصلی آن کمبود نیروی کار است که در استان نیز در این زمینه تحت فشار هستیم اما به دلیل به موانع قانونی و مشکلات اعتباری، این امر باعث شد که فعلا نتوانیم مشکلات را حل کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه احداث استخر روی دریاچه بیش از 100 میلیون تومان هزینه دارد و با توجه به این وضعیت اعتباری امکان ایجاد وجود ندارد. یک استخر در بهمئی .

جهانبخش در خصوص واگذاری استخر به بخش خصوصی گفت: وام ها در هفته آینده اعطا می شود بنابراین در صورت وجود بودجه کافی استخر را تعمیر و بهره برداری می کنیم و در غیر این صورت آن را به بخش خصوصی واگذار می کنیم تا اقدام شود. بر اساس ماده 27. «مثل.

در پایان رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمبود خودرو از دادستان جوان و انقلاب شهرستان بهمئی و مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی و هیئت های ورزشی این شهرستان تشکر کرد. البته این بر اساس توزیع اعتبار است.

همچنین در نشستی با عبدالله حبیب منش دادستان شهرستان بهمئی، امنیت مجموعه ورزشی لیاک مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دادستان قول داد با مساعدت شهردار و مدیریت برق شهرستان در خصوص مشکلات برق و روشنایی اقدامات لازم انجام شود. مجتمع لییکک .

رئیس اداره ورزش و جوانان باخمایی در ادامه این نشست گزارشی از عملکرد چند سال گذشته اداره ورزش و جوانان باخمایی ارائه کرد و گفت: اداره ورزش و جوانان باخمایی از بدو تصدی مسئولیت با سایر ادارات همکاری داشته است. اما برخی از مسئولان با ما همکاری نمی کنند، در سال های 99 و 1400 هیچ ریالی به این کمیته کمکی نکرده و حتی از انجام وظایف قانونی خود سرباز می زند.

بیوکانی افزود: اداره ورزش و جوانان یک نهاد فرابخشی است، ورزش دیگر جنبه اقتصادی ندارد، جنبه عمومی پیدا کرده است و چون جنبه های مختلف ورزش برای افراد مشخص نیست، همه از یک نقطه نظر خود را بیان می کنند. از دید.”

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی گفت: شهرستان بهمئی دارای جوانان مستعد، ورزشکار، مدال آوران کشوری و بین المللی است که به رشته های مختلف ورزشی افتخار می کنند.

وی با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان امید آینده کشور هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند، گفت: مجموعه ورزشی شهرستان با وجود همه مشکلات موجود در تلاش برای رفع مشکلات ورزشکاران است.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی افزود: ورزش نقش عمده ای در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد که نیازمند حمایت و همکاری نهادهای فرهنگی و امنیتی است.

بیوکانی در خصوص تعداد ورزشکاران شهرستان بهمئی گفت: بیش از 7 هزار ورزشکار سازمان یافته و غیرمتشکل در شهرستان وجود دارد.

وی در خصوص تعداد و انواع سالن های شهرک بهمئی افزود: یک زمین فوتبال، یک سالن برق، دو سالن رزم، 3 سالن فوتسال، یک سالن کشتی و 6 چمن مصنوعی در شهرک، یک سالن در سرآسیاب، یک سالن مصنوعی. چمن در روستای الوان ودا، سالن و چمن مصنوعی در بمبئی و 1 چمن مصنوعی در شهرستان ولیعصر فعال است.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی در بخشی دیگر از سخنان خود به برنامه های آتی اداره ورزش و جوانان در دو حوزه فرهنگی و عمومی اشاره کرد و گفت: به دلیل کمبود اعتبارات و کمبود فضاهای ورزشی. هیئت ها از کار شما متشکرم.

وی با قدردانی از زحمات وزارت ورزش و جوانان و ورزشکاران و هیئت های ورزشی شهرستان که با دست خالی و با کمترین بودجه چرخ ورزش را می چرخانند، از آنها خواست تا برای رسیدن به قله تمام تلاش خود را انجام دهند. افتخار.

بیوکانی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود دولت انقلابی انتظار می رود حوزه ورزش را درک کنند و کارمندان همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به بلاتکلیفی این اداره گفت: اداره ورزش و جوانان بهمئی همچنان یک آژانس است و بارها از طریق کارمندان مختلف سعی کرده ایم آن را به نمایندگی تبدیل کنیم اما همچنان آژانس است لذا مدیر عامل محترم انتظار می رود این موضوع را در اولویت قرار دهد.» و موضوع را پیگیری کنید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی در پایان با تقدیر از مدیرکل اداره ورزش و جوانان شهرستان کوگیلویه و بویراحمد به کمبودها و نیازهای موجود در شهرستان بهمئی اشاره کرد و افزود: بلاتکلیفی تنها استخر شهرستان بهمئی کمبود تجهیزات و تعمیر اماکن ورزشی و کمبود منابع مالی، عدم حمایت از ورزشکاران و کمبود حامیان مالی را از مشکلات اساسی در حوزه ورزش و جوانان بهمئی دانست و از مدیرکل ورزش و جوانان ورزشکاران استان.

عکس های تکمیلی در زیر آمده است:

41e08355 6a7f 4501 964b a3c14824b8d9 خبر خاکستری

2eb7a4c5 de7c 4c8e b9a0 b68bf7a6ecc3 خبر خاکستری

b56f0a6d e11d 4e10 8ec5 f8c44eab7dea خبر خاکستری

e15faa4c 4a3e 4674 8d5e 751d47c6ba96 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید