بزرگترین مجموعه ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در سی شیرد نیازمند توجه بیشتری است


ساعت: 19:39
تاریخ انتشار: 1301/06/19
کد خبر: 1896479

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت:

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویار احمد گفت: مجموعه ورزشی شهر سی شراد به عنوان بزرگترین مجموعه استان نیازمند توجه بیشتر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، مجموعه ورزشی شهرستان سی شراد به عنوان بزرگترین مجموعه استان به لحاظ داشتن سالن های ورزشی بزرگ نیازمند توجه بیشتری است.

شهر سیشرد مرکز دنا دارای مجموعه ورزشی بزرگی است که از نظر زیرساختی و نگهداری نیاز به توجه بیشتری دارد.

اولین قدم در اجرای سیاست های ورزشی و اجرای برنامه های بلندمدت، انتصاب مدیر مناسب برای تداوم ورزش و جوانان یک شهرستان است، موضوعی که مدتی است در شهرستان دانا بلاتکلیف مانده است.

نظری پیش از این مدتی نسبتا طولانی مسئولیت اداره ورزش و جوانان شهرستان دانا را بر عهده داشت و پس از پایان دوره مدیریتی وی، محسنیان از نیروهای اداره ورزش و جوانان این شهرستان به عنوان سرپرست منصوب شد. این بخش

دهقان مدیر کل ورزش و جوانان شهرستان دانا در این خصوص گفت: اولویت ما در انتصاب مدیر توجه به نقاط قوت درونی است و از نظر مدیریت ورزش و جوانان در شهرستان دانا باید اینگونه باشد. گفت: آقای محسنی از نظر اسنادی شرایط اولیه مدیریتی را ندارد و در حال حاضر در دوره نظارت است.

دنا در خصوص تعیین تکلیف مدیریت ورزش و جوانان گفت: یکی دو گزینه برای انتصاب مدیر ورزشی دنا وجود دارد که تا دو ماه آینده با یکی از آنها به توافق خواهیم رسید زیرا حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز است. مدرک کارشناسی.

دهقان افزود: در مرکز شهر دانا سالن کشتی، خانه ورزش های رزمی، سالن استخر، سالن نیروگاه، سالن 1200 نفر، سالن 900 نفر و سالن های دیگر وجود دارد و ما نداریم. با این مجموعه مشکلی داریم اما در خصوص زیرساخت ها و تعمیرات محیطی و محوطه سازی باید گفت که در طول سال در حال حاضر این موضوع را در دستور کار داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه 115 پروژه نیمه تمام در استان داریم گفت: اولویت ما تکمیل پروژه های نیمه تمام است و تا پروژه های قبلی پروژه جدیدی تعریف نخواهیم کرد. در این راستا 10 سایت اجرا و در بهره برداری قرار گرفت که 105 مورد آن باقی مانده است که امسال با تزریق بخشی از بودجه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید