بهره برداری از بزرگترین مجموعه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تبریز


ساعت: 19:45
تاریخ انتشار: 1401/02/15
کد خبر: 1836609

بزرگترین مجموعه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تبریز به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، به مناسبت عید سعید فطر و با حضور معاون دادستان کل کشور، امام جمعه تبریز، نمایندگان مجلس، استاندار آذربایجان شرقی و فرمانداران شهرستان ها و استان ها، مرحله اول جهان ساتراپ مدرن برگزار شد. مجتمع بزرگ‌ترین و مجهزترین مجموعه تفریحی و ورزشی تبریز با سرمایه‌گذاری 4500 میلیارد ریالی بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

در مراسم افتتاحیه مجتمع محمود پورجهان، مالک و سرمایه گذار مجتمع رفاهی، تفریحی و ورزشی جهان ساتراپ تبریز طی سخنانی در خصوص روند بازسازی و تکمیل این پروژه گفت: مجتمع جهان ساتراپ در زمینی به مساحت 4250 میدان. متر و زیربنا برای بزرگسالان 260000 متر مربع شامل مجتمع مسکونی 70 واحدی، استخر، سالن بدنسازی، رستوران، کافه، فوتسال، والیبال، بسکتبال، بولینگ، بدنسازی، اتاق ماساژ، مجتمع پزشکی خصوصی، آرایشگاه، پانسمان اتاق، دوش، سونا، جکوزی، غذاخوری و رستوران در فضای باز و سالن کنفرانس و جلسات پس از پنج سال وقفه با تغییر مالکیت و مراحل فنی و بازسازی به طور رسمی افتتاح شد.

وی افزود: برای بازسازی و تکمیل این مجموعه 4500 میلیارد ریال هزینه شده است و بهره برداری از مجتمع برای 400 نفر به صورت مستقیم و 1200 نفر به صورت غیر مستقیم شغل جدید ایجاد می کند.


14010215000330 Test PhotoN خبر خاکستری


لزوم تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاران

حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز در مراسم بهره برداری از این مجتمع در سخنانی با ارزیابی حضور و مشارکت مسئولانه بخش خصوصی در ساخت و بهره برداری از این مجموعه گفت: مدیران استانی و بانک ها تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاران تسریع در توسعه زیرساخت های استان در همه بخش ها.

وی افزود: تبریز با توجه به کمبودها و محدودیت‌ها در همه بخش‌ها نیازمند ورود و مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است و همه مدیران و مسئولان ارشد استان و دستگاه‌های اجرایی باید برای اعتمادسازی و تشویق سرمایه‌گذاران تلاش کنند.

امام جمعه تبریز در پایان از سرمایه گذاری بخش خصوصی به عنوان عاملی برای تسریع توسعه استان تقدیر کرد.


14010215000070 Test PhotoN خبر خاکستری

ما وظیفه خود می دانیم که به طور کامل از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت کنیم. عابدین هورام استاندار آذربایجان شرقی نیز از تلاش سرمایه گذاران در این طرح فرهنگی، رونق و ورزشی تقدیر کرد. این را شهروندان تبریزی اعلام کردند.

وی همچنین از حمایت 100 درصدی رهبری استان از طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری خبر داد و خاطرنشان کرد: با رفع موانع و تسریع در روند اداری مسائل سرمایه گذاری، وظیفه داریم از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت کامل کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی در عین حال گفت: تلاش برای ارتقای شاخص های توسعه استان، آخرین رسالت و اولویت دولت استان خواهد بود.


مسیر سرمایه گذاری در کشور یک هفته با مشکلات و موانع روبرو است

حجت الاسلام میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس طی سخنانی روند توسعه از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی و هموارسازی فرآیندهای اداری و قانونی را تسریع بخشید و وظیفه و مسئولیت اصلی مجلس را پیروی از دستورات منویات مقام معظم رهبری

وی با بیان اینکه مسیر سرمایه گذاری در کشور با یک هفته مشکلات و موانع مواجه است، تاکید کرد: رفع این موانع و رفع هفته موانع و مشکلات سرمایه گذاری باید به اولویت اول دولت، مجلس و قوه قضاییه تبدیل شود.

تاج الدینی ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک با رفع مشکلات سرمایه گذاری، زمینه تشویق هر چه بیشتر سرمایه گذاران فراهم شود.


14010215000339 Test PhotoN خبر خاکستری


تنها راه تسریع توسعه کشور حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی است

سعید عمرانی معاون دادستان کل کشور نیز با قدردانی از سرمایه گذاران این مجموعه فرهنگی ورزشی، حمایت از سرمایه گذاری در کشور را مغفول و سرکوب حوزه عنوان کرد: ترس و تردید سرمایه گذاران برای ورود به عرصه پروژه های بزرگ و زیرساخت ها باید از بین برود. تعاملات بین بخشی و تسهیل قوانین و مقررات مربوطه.

وی افزود: انسداد، رفع محدودیت و اعلام حمایت‌ها و حمایت‌های قانونی، به دور از هرگونه حب و بغض و سلایق شخصی در سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، دقیقاً همان چیزی است که بارها در منویات و توصیه‌های دیوان عالی کشور به آن اشاره و تاکید شده است. “بود.

معاون دادستان کل کشور در بخشی دیگر از سخنان خود تنها راه تسریع در توسعه کشور را حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی دانست و گفت: محدودیت منابع و اعتبارات دولتی از یک سو و اعمال تحریم های سخت غرب و آمریکا از سوی دیگر. این امر به منظور تسریع در اجرای پروژه های زیربنایی صورت می گیرد و در این میان حمایت و حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی یک ضرورت و کلید حل مشکلات موجود است.

عمرانی در عین حال با تقدیر از سرمایه گذاری های کلان بخش خصوصی در ساخت مجتمع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی جهان ساتراپ، این پروژه را نمونه بارز تبعیت بخش خصوصی با منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و از برادران پورجهان قدردانی کرد. .

گفتنی است مجتمع رفاهی، تفریحی و ورزشی “جهان ساتراپ” با سرمایه گذاری 100 درصدی گروه اقتصادی “جهان ساتراپ” تبریز ساخته شده و تا پایان فاز دوم این مجموعه تکمیل و به بهره برداری می رسد. عمل. از امسال


14010215000349 Test PhotoN خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید