بزرگترین مشکل پرسپولیس؛ مشاهده آمار استقلال و پرسپولیس

بزرگترین مشکل پرسپولیس؛  مشاهده آمار استقلال و پرسپولیس

پس از اختلاف امتیازات پرسپولیس و استقلال در بالای جدول به 6، تقریباً مشخص بود که پرسپولیس دیگر شانس زیادی برای قهرمانی در این فصل ندارد. اما در هفته بیست و هفتم پس از پیروزی استقلال مقابل فولاد، پرسپولیس نیز مغلوب سپاهان شد و یحیی گل محمدی و شاگردانش قهرمانی سنتی حریف را امضا کردند.

پرسپولیس در این فصل مشکلات و سختی های زیادی داشت اما بارزترین آن ضعف شدید تیم در دفاع و همچنین دروازه بان بود. عملکرد ضعیف مدافعان و دروازه بانان پرسپولیس در این فصل باعث شده تا پرسپولیس برخلاف سال های گذشته که همیشه کمترین گل زده را داشت و یکی از عوامل اصلی قهرمانی های بعدی این تیم بود، به پاشنه آشیل این تیم تبدیل شود. .

قرمزها تا اینجای فصل 20 گل به ثمر رسانده اند و آمار بدتری نسبت به استقلال صدرنشین و سپاهان دسته سوم دارند. اما نکته عجیب پرسپولیس در این فصل این است که این تیم از تمامی تیم های لیگ برتری به جز فجر سپاسی گل زده است (بازی برگشت مقابل این تیم هفته گذشته برگزار می شود) و در صورت بازی یحیی و تیمش در هفته سی ام. بازگشت مقابل این تیم نیز باعث شد تا از هر 15 تیم لیگ برتری گلزنی شود که برای قهرمان 5 فصل اخیر لیگ برتر اتفاقی عجیب و ناامیدکننده است.

دیدگاهتان را بنویسید