بستری شدن 385 بیمار کرونایی در مراکز درمانی مازندران/ روند ابتلا به کرونا افزایش یافت


ساعت: 17:30
تاریخ انتشار: 31.04.1401
کد خبر: 1884748

طی یک شبانه روز گذشته با شناسایی 107 بیمار جدید کرونا، تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی مازندران و بابل به 385 نفر رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، در 24 ساعت گذشته 107 بیمار جدید مبتلا به سویه جدید بیماری امیکرون شناسایی و در بیمارستان های وابسته به دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.

در این مدت 133 بیمار مبتلا به کووید 19 با بهبودی نسبی از بیمارستان های این منطقه ترخیص شده اند و در حال حاضر 75 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

در حال حاضر تعداد کل بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل 385 نفر است.

سویه جدید بیماری امیکرون شب گذشته جان دو نفر دیگر از ساکنان مراکز درمانی مازندران و بابل را گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در 24 ساعت گذشته 90 بیمار جدید مشکوک به کووید 19 در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری و 122 نفر نیز در همین مدت ترخیص شدند.

فرهاد غلامی افزود: در حال حاضر 319 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های تابعه این دانشگاه بستری هستند که از این تعداد 65 بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های استان تحت مراقبت هستند.

گلمی بیان کرد: شب گذشته یکی از همکاران استان بر اثر ابتلا به سویه جدید بیماری امیکرون در مراکز درمانی مازندران فوت کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل همچنین گفت: در حال حاضر 66 بیمار کرونا در چهار بیمارستان این شهرستان بستری هستند که از این تعداد 10 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

سیدعلی مظفرپور خوشرودی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته 17 بیمار جدید بستری و 11 بیمار ترخیص شدند، گفت: یک شهروند بابلی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی بابل جان خود را از دست داد.

رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل بر رعایت نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، عدم حضور در اجتماعات، فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفرهای غیرضروری و بهداشت دست تاکید کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید