بستری نشدن بیماران کرون در بیمارستان فارابی / تعداد کافی کیت تشخیصی امیکرون در کرمانشاه

ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799111

باخمن روشنی گفت: کیت تشخیصی سویه Omicron نیز در استان کرمانشاه تهیه شد و با انجام آزمایش PCR می توان این سویه را تشخیص داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ باخمن روشنی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز گفت: روز گذشته پس از گذشت دو سال و چند ماه، سرانجام تعداد بیماران عروق کرونر بستری در بیمارستان های استان کرمانشاه دو برابر شد و به 99 نفر رسید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: از گسترش تاج.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود در استان کرمانشاه تا دستور بعدی، بیمار عروق کرونر دیگر در بیمارستان فارابی بستری نخواهد شد و تنها بیمارستان گلستان آماده ارائه خدمات به بیماران عروق کرونر نیازمند بستری است.

روشنی گفت: از سوی دیگر مردم از تزریق دوز دوم و سوم واکسن کراون در استان کرمانشاه استقبال می کنند و انتظار می رود با توجه به آگاهی مردم از مضرات این بیماری، با انجام یکسری اقدامات “نگذاریم”. به ششم بروید

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در حال حاضر وضعیت استان کرمانشاه در خصوص اپیدمی کرون آرام است و امیدواریم به همین منوال باقی بماند.

روشنی بر تداوم آمادگی کادر درمانی در بیمارستان های استان کرمانشاه تاکید کرد و گفت: همچنین 1800 تخت بیمارستانی را برای بستری بیماران کرون بررسی کردیم.

وی افزود: کیت تشخیصی سویه Omicron نیز در استان کرمانشاه تهیه شد و این سویه با آزمایش PCR قابل تشخیص است.

روشنی گفت: با توجه به موارد کم سویه آمیکرون، مشکلی در نبود کیت های تشخیصی برای این سویه وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید