افراد بالای 18 سال دوز سوم تزریق می کنند / 10 آزمایشگاه مجهز به کیت تشخیصی آمیکرون

ساعت: 18:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793695

رئیس ستاد مدیریت تاج تهران در هشتاد و دومین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله تاج در تهران بر لزوم تزریق دوز سوم به افراد بالای 18 سال تاکید کرد و گفت: باید برای موج جدید احتمالی این بیماری آماده شویم. تاج پادشاهی. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در هشتاد و دومین جلسه ستاد پیشگیری و کنترل تاج استان تهران، علیرضا اولیایی منش، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران از PCR منفی و دو دوز واکسن برای یک فرد مبتلا به سویه جدید خبر داد و گفت: : پاستور تعداد محدودی بسته تولید کرده و مجهز به 10 آزمایشگاه است و طبق یک مطالعه چینی واکسن های فعالی مانند پاستوکوکوس پلاس و استرازانکا در برابر سویه جدید موثرتر هستند.

همچنین علیرضا زالی، رئیس دفتر ولیعهد استان تهران گفت: پنل اروپایی در منطقه دلتا ظرف دو هفته به یک پنل در ایران تبدیل شده است. و ما باید آماده مقابله با سویه جدید باشیم که بهترین راه برای تزریق دوز سوم در 18 سال است.

وی به معیارهای رنگی نقاط مختلف کشور اشاره کرد و افزود: بین 3 تا 5 روز علائم سویه جدید ظاهر می شود و حدود 10 روز برای فرد بستری در بیمارستان طول می کشد که بر اساس تصمیم گیری ها بر اساس معیارهای رنگی و رنگی. در مورد تعداد بیماران ثابت، لازم نیست فریب رنگ آبی فعلی را بخوریم.

رئیس ستاد مدیریت تاج تهران بر تزریق دوزهای تقویت کننده تاکید کرد و ادامه داد: بهترین راه مقابله با موج جدید کوید 19 تزریق دوز سوم است، بنابراین تبلیغات و تبلیغ دوزهای تقویت کننده باید در رسانه ها انجام شود. .

هال با اشاره به حجم مسافران از سراسر جهان در فرودگاه امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: پیشنهاد می شود با ارسال نامه ای از ستاد به تمامی دستگاه های اجرایی استان به اوج رعایت پروتکل های بهداشتی برسند و آماده تزریق دوز سوم شوند. در عرض سه هفته

وی بر لزوم وجود نرم افزار غربالگری در سطح مدارس تاکید کرد و گفت: نرم افزار نظارت دانش آموزی برای نظارت کامل در سطح مدارس باید فعال شود تا برای همه مدارس آمار وجود داشته باشد و ارتباط معلمان و تیم های پزشکی از این طریق انجام شود.

رئیس ستاد مدیریت تاج در تهران به اثربخشی واکسن های ناهمگن اشاره کرد و افزود: بر اساس مطالعات داخلی و خارجی، اگر نوع دوز اول و دوم واکسن با دوز سوم واکسن متفاوت باشد، اثربخشی بیشتری دارد. دوز دوم Sinofarm گزارش شده است که بهتر است واکسن Pastecococcus Plus یا Astrazanka در دوز تقویت کننده تزریق شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاهتان را بنویسید