بسته های ویژه مستمری بگیران با حداقل دستمزد در نظر گرفته می شود


ساعت: 10:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855585

حجت‌الله عبدالملکی در توئیتی با اشاره به دستور رئیس‌جمهور نوشت: به زودی بسته‌های ویژه بازنشستگان در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی راه دانا؛ حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توییتی با اشاره به دستور رئیس‌جمهور نوشت: به زودی بسته‌های ویژه بازنشستگان در نظر گرفته می‌شود.

متن این توییت به شرح زیر است:

با توجه به دستور رئیس جمهور در خصوص دغدغه برخی از بازنشستگان محترم مقرر شد بسته های ویژه ای در قالب های مختلف در نظر گرفته شود که جزییات آن برای ایشان مشخص است. معیشت مستمری بگیران به ویژه بستگانی که کمترین دریافتی را دارند از اولویت های دولت مردمی است.


f25519ff 7a7d 4ee4 a5ea ce374607fb28 خبر خاکستری

به گزارش راه دانا؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز پس از حضور در کمیسیون اجتماعی در جمع خبرنگاران برای تشریح جزییات مصوبه هیات وزیران در خصوص نحوه افزایش حقوق بازنشستگان بیمه ای، گفت: خبر خوب این است که حدود 70 درصد از حقوق بازنشستگان بیمه ای افزایش می یابد. بازنشستگان امنیتی به بالای 57 می رسند درصدی داریم به این معنا که برای فردی که 3 میلیون و هفتصد هزار تن حقوق دریافت می کند، بین پنج و نیم میلیون تا شش میلیون تن بر اساس تعداد خانواده و برای افراد افزایش می یابد. سایر سطوح تا حداقل دستمزد 10 میلیون تن 10 درصد به اضافه 600 هزار تن افزایش و در مجموع بیش از 20 درصد افزایش می یابد و چون این عدد دائماً 650 هزار تن 10 درصد انباشته می شود به تدریج کاهش می یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید