بمب خبری; سورپرایز جدید سرمربی تیم ملی

پس از پایان رقابت های المپیک تغییرات و تحولات زیادی در تیم ملی والیبال ایران به وجود آمده است. سعید معروف ابتدا با انتشار پستی در صفحه شخصی خود پس از سال ها از تیم ملی خداحافظی کرد تا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ والیبال ایران در عرصه ملی به کار خود پایان دهد.

در مورد دو ستاره دیگر، وضعیت هنوز نامشخص است. امیر غفور همیشه بعد از المپیک از صحبت در این باره پرهیز کرده است. این زن باتجربه نه چراغ سبزی برای بازگشت نشان داده و نه خداحافظی کرده است.

یک چیز در مورد غفور وجود دارد. تیم ملی در پست پشت خط بانوان بازیکنان بزرگی مانند امین اسماعیل نژاد، صابر کاظمی و بردیا سعادت را در اختیار دارد و بنابراین خیال بهروز عطایی در این پست بسیار راحت است.

ابهام دوم مربوط به سید محمد موسوی ستاره محبوب والیبال ایران است. یکی از بهترین مدافعان جهان در یک دهه اخیر که دوستان والیبالی خاطرات بسیار خوبی برای او دارند. از سوی دیگر با وجود بازیکنان جوانی چون امیرحسین توته، مهدی جلوه، امیررضا سرلاق و سایر بانوان، به نظر می رسد تیم ملی همچنان به تجربه بیشتری در این پست نیاز دارد.

نکته دیگر اینکه بهروز عطایی همیشه رابطه بسیار خوبی با سیدمحمد موسوی داشته و در واقع یک سری از این دلایل بازگشت موسوی به تیم ملی را بسیار محتمل کرده است. خود ستاره والیبال ایران نسبت به احتمال بازگشت واکنش خاصی نشان نداده است، بنابراین همه چیز در حد حدس و گمان است.

پیگیری های ما نشان می دهد که مذاکراتی بین محمد موسوی و بهروز عطایی انجام شده و سرمربی تیم ملی از تمایل خود برای بازگشت خبر داده است. موسوی هم به او چراغ سبز داده تا در صورت نیاز به تیم ملی کمک کند.

جام جهانی والیبال از اوایل شهریور ماه به میزبانی لهستان و اسلوونی برگزار می شود که انتظار می رود لیست تیم ملی در روزهای آینده مشخص شود. اگر این اتفاق بیفتد، موسوی در کنار علی اصغر مهیار گزینه اصلی ایران در پست سرعت بانوان در مسابقات جهانی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید