بمب نقل و انتقالات در رختکن پرسپولیس

بمب نقل و انتقالات در رختکن پرسپولیس

انتقال رضا اسعدی به پرسپولیس بمب نقل و انتقالات آنها بود. خرید جایگزین احمد نورالهی و حضور او تنها موفقیت بزرگ مدیران باشگاه تلقی شد. اسدی و پرسپولیس مدت ها بر سر مبلغ و زمان قرارداد مذاکره کردند و در نهایت باشگاه مجبور شد به تمام خواسته های اسدی پاسخ مثبت بدهد. پرسپولیسی ها حالا احتمالا از قبول شرط یک ساله اسدی خوشحال هستند. اسدی عملکرد ناامید کننده ای در پرسپولیس داشت. او پس از نتایج ضعیف پرسپولیس در هفته های ابتدایی، نیمکت نشین شد و جای خود را در ترکیب اصلی این تیم از دست داد.

گل محمدی 17 هفته متوالی اسدی را نیمکت نشین کرد. اسدی برای مدت کوتاهی به پرسپولیس بازگشت اما این مدت زیاد طول نکشید. بلافاصله پس از پایان فصل، پرسپولیس برای خرید جانشین او تلاش کرد و ناکام ماند. این موضوع احتمال ماندن اسعدی در پرسپولیس را افزایش داد اما مذاکرات آنها دوباره به بن بست خورد و این بار باشگاه دلیلی برای قبول شرایط اسدی نداشت.

با این حال رضا اسدی پس از یک فصل نسبتا کابوس وار به تراکتور بازگشت تا همه را بخنداند. اسدی که در ابتدای فصل در پست هافبک بازی می کرد پس از مصدومیت محمد عباس زاده مجبور به ورود به خط حمله تراکتور شد و عملکرد درخشانی داشت. او تا اینجای کار توانسته 8 گل به ثمر برساند و آقای گل لیگ برتر شود. البته اسدی دو شریک دیگر در جدول گلزنان لیگ بیست و دوم یعنی محمد عباس زاده و شهریار موگانلو دارد اما آنچه مشخص است درخشش وصف ناپذیر او در تیم تبریزی است. جالب اینجاست که با وجود ناکامی در پرسپولیس و تمدید نشدن قرارداد رضا اسدی، این بازیکن خوش اخلاق همچنان تیم سابق خود را فراموش نکرده است.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که بعد از جدایی اجباری از پرسپولیس و قبل از چشم پوشی در تبریز، رضا اسدی به رختکن تیم سابقش برود اما… اسدی به سراغ مربیان و هم تیمی های سابقش رفت و قبل از شروع بازی … وی استقبال کرد و یحیی گل محمدی و بزرگسالان پرسپولیس مرخصی گرفتند.

به این ترتیب آقای گل فعلی لیگ برتر به بازیکنانی که همیشه به دنبال انتقام از سرمربی و تیم سابق خود هستند درس اخلاق داد.

دیدگاهتان را بنویسید