بمب پرسپولیس در اصفهان منفجر شد؟

دوشنبه شب برنامه فوتبال برتر میزبان شهریار مغانلو، آقای گل لیگ بیست و دوم و ستاره این فصل سپاهان بود که گفت و گو با این بازیکن انتقاداتی را به همراه داشت که برخی از آنها متوجه مدیران باشگاه سپاهان بود. همین موضوع باشگاه اصفهانی را بر آن داشت تا کمتر از 24 ساعت پس از اجرای برنامه با انتشار بیانیه ای نسبت به اتفاقات این برنامه تلویزیونی واکنش نشان دهد.

لازم به ذکر است که بخشی از این بیانیه به عنوان توجیه حاشیه سازی علیه سپاهان مطرح شد، زیرا در بخشی از آن آمده بود شهریار مقانلو بر اساس قوانین باشگاه سپاهان بدون هماهنگی در برنامه برتر فوتبال شرکت کرده است که در نتیجه به دادگاه تجدید نظر خواهد شد. کمیته انضباطی باشگاه

همین موضوع باعث شده شایعات بیشتری در فضای مجازی منتشر شود مبنی بر اینکه مغانلو مدیران سپاهان را تهدید کرده که در صورت جریمه شدن، برای فصل آینده راهی پرسپولیس خواهد شد. حتی برخی شایعات حاکی از آن است که همان تهدید عملی نیست و آقای گل لیگ امسال و فصل آینده قطعا در پرسپولیس بازی خواهد کرد.

اما بررسی ساده وضعیت نقل و انتقالات شهریار مغانلو نشان می دهد که چنین ادعاهایی کذب است چرا که این بازیکن با باشگاه سپاهان قرارداد دارد که به هیچ عنوان نمی توان از این تیم جدا شد. از سوی دیگر قطعا مسئولان سپاهان تمایلی به فروش بهترین بازیکن خود به بالاترین قیمت به رقیب نخواهند داشت. در همین رابطه یکی از رسانه های ورزشی به نقل از یک منبع آگاه از جریمه شدن شهریار مغانلو به احتمال زیاد و تنها تذکر شفاهی باشگاه خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید