بند اختصاصی برای حفظ ستاره محبوب یحیی در پرسپولیس

بند اختصاصی برای حفظ ستاره محبوب یحیی در پرسپولیس

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به درخواست یحیی گل محمدی قصد دارد قرارداد بازیکنان مورد نظر سرمربی را تمدید کند تا در نقل و انتقالات تابستانی با سود مضاعف مواجه نشود.
مدیرعامل سرخپوشان پایتخت که در نیم فصل توانست احمد گوهری، رامین رضایان و شیرزد تمیرف را جذب کند، با چالش تمدید قرارداد با مهدی ترابی و میلاد سرلک مواجه شد.

درویش پس از تایید اولیه مدیر برنامه های ترابی برای تمدید قرارداد این بازیکن به سراغ میلاد سرلک رفت تا هافبک تاثیرگذار این تیم را تمدید کند که موفق شد با پرسپولیس به پیراهن تیم ملی ایران برسد.

مبلغ قرارداد سرلک در این فصل زیر سه میلیارد تن است که باعث شد انتظار داشته باشد مبلغ قراردادش بیش از حد معمول افزایش یابد.

پرسپولیس در فصول گذشته به طور میانگین 20 درصد قرارداد بازیکنان را تمدید کرد. در برخی موارد به درخواست سرمربی و تلاش برای حفظ این بازیکن، تخصص را به عنوان استثنا در هیئت مدیره تایید کردند تا بتوانند قرارداد ستاره خود را تمدید کنند.

درویش قصد دارد از این روش برای نجات تولد سرلک در تخت جمشید استفاده کند. مدیرعامل پرسپولیس که قصد دارد با بازیکنان این تیم و کادر فنی ارتباط مستقیم داشته باشد به یحیی گل محمدی اطمینان داد که سرلک را در جمع مشاهیر پایتخت حفظ خواهد کرد تا مشکلی برای هافبک پیش نیاید.

مدیرعامل سرخپوشان نیز با افزایش چشمگیر قرارداد سرلک برای تمدید قرارداد، موافقت اولیه را از هیئت مدیره دریافت کرد.

حال باید دید وضعیت هافبک ملی پوش پرسپولیس برای ماندن در پرسپولیس چگونه خواهد بود و آیا این بازیکن نیم فصل در لیگ امارات حضور خواهد داشت یا در فصل منتهی به جام جهانی 2022 لژیونر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید