بن بست بنسنجان یاسوج چه زمانی افتتاح می شود؟ + تصویر


ساعت: 15:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890872

ترافیک و هرج و مرج ترافیکی روزانه در منطقه بنسنجان شهر یاسوج گریبان شهروندان را گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ، 2 باند ورودی به شهر یاسوج در محور سی شیر از ابتدای بنسنجان تا میدان جهاد بالغ بر 10 دست انداز دارد که جدا از بحث استانداردسازی این سرعت، در برخی مناطق منطقه مرده تردد است نقاط این محور باعث نگرانی شهروندان می شود.

در این جاده پر تردد متاسفانه قرار گرفتن برخی از تقاطع ها باعث شد تا بخش زیادی از شبانه روز شاهد مشکل تردد خودروها باشیم به همین دلیل رئیس سابق پلیس راه استان کهگیلویه و بویار احمد مکاتبات پلیس راه در خصوص مشکلات ترافیکی این محور گزارش شد.

سرهنگ خوشگخت گفت: (اینجا بخوانید) محل داروخانه در بلوار بنسنجان بدون مجوز پلیس است.

خووشکت اضافه کرد: متاسفانه در زمان اوج تردد، تعداد زیاد خودروها در مجاورت داروخانه، مسیر را مسدود کرده و ترافیک را افزایش داده و برای خودروهای عبوری از این خیابان مشکل تردد ایجاد می کنند.

برخی از شهروندان و رانندگان شهر یاسوج با تماس با صبح زاگرس نسبت به باز نشدن و تعریض بلوار در محدوده بنسنجان حد فاصل مسجد این منطقه تا پل مهریان به دلیل ترافیک سنگین در شبانه روز انتقاد کردند.

یکی از شهروندان یاسوجی به این رسانه گفت: شهر مادوان، روستای مهریان و حتی شهر سی شیر از این محور عبور می کنند و حجم زیاد ترافیک خود به نوعی آزاردهنده است و موقعیت نامناسب یک درمانگاه و داروخانه باعث افزایش ترافیک می شود. و هر روز شاهد تصادفات زیادی هستیم

وی با انتقاد از مسئولان گفت: مسئولان باید خیابان را تعریض کنند یا محل درمانگاه و داروخانه را تغییر دهند تا گره ترافیکی باز شود.

این شهروند ابراز داشت: اگر درمانگاه حداقل 200 متر بالاتر از عرض خیابان قرار گیرد، قطعا رفت و آمد روانتر می شود.

وی ادامه وضعیت آشفته جاده در این قطعه را زشت ارزیابی کرد و گفت: مسئولان باید پاسخگوی صدای نارضایتی شهروندان باشند.


fd6d8c47 d57c 4a00 8eb2 e0a7c8caa25a خبر خاکستری


4773ae03 48db 4c4f a51b 14696c7e0f20 خبر خاکستری


dc66012e 0928 4139 9a43 28c9849c37e0 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید