بهترین راه برای ثبت اعتراض یارانه بازنشستگی چیست؟

بهترین راه برای ثبت اعتراض یارانه بازنشستگی چیست؟

سخنگوی سازمان هدفمندی کمک های بلاعوض گفت: تمامی افرادی که کمک هزینه دریافت نکرده اند اعم از مجرد و متاهل می توانند برای دریافت کمک هزینه ثبت نام کنند.

اعضای خانواده شامل اعضای خانواده در واحد هستند و می توانند برای کمک هزینه نیز درخواست دهند. افراد مجرد هم ثبت نام می کنند و خودشان برای دریافت یارانه اقدام می کنند.

طیبه حسینی سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها ادامه داد: برخی از یارانه های آنها حذف شده است. این افراد اکنون باید به سامانه پشتیبانی وزارت تعاون مراجعه و درخواست اعتراض خود را ثبت کنند. اقدامات آتی نیز اعلام خواهد شد.

حسینی افزود: افرادی که یارانه دریافت نکرده اند نیز با سایت my.gov.ir تماس بگیرند. این سامانه برای افرادی است که به هر دلیلی یارانه دریافت نکرده اند.

برخی از بازنشستگان نیز به دلیل فرزندانشان مشمول دریافت یارانه نمی شوند. این افراد می توانند به سامانه اعتراض مراجعه کرده و اعتراض خود را ثبت کنند. این بهترین راهی است که این افراد دارند و باید انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: اعلام نتایج مربوط به وزارت رفاه است. افراد واجد شرایط یارانه دریافت می کنند اما سایرین می توانند به همین سامانه مراجعه کنند و علت را ببینند.

وی در پاسخ به این سوال که یارانه شهروندان چیست، توضیح داد: در حال حاضر به افرادی که کد ملی دارند و هنوز چیزی مشخص نیست یارانه می دهیم.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها تاکید کرد: افرادی که یارانه دریافت نکردند و بدون یارانه ماندند می توانند با my.gov.ir تماس بگیرند و ثبت نام کنند.

در صورتی که قبل از مراجعه به سامانه بخواهند وضعیت دریافت یارانه را جویا شوند، می توانند کد سفارش ستاره 4 ستاره 43857 را از کد ملی مربع دریافت کنند. اینجا می فهمند یارانه می گیرند یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید