تشکیل 250 اکیپ بازرسی برای نظارت بر قیمت ها در بازار / بازماندگان یارانه برای ثبت اعتراض در اسرع وقت


ساعت: 14:17
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838994

سخنگوی طرح اصلاح ساختار اقتصادی و هدفمندی یارانه ها در کرمان:

رحمان جلالی گفت: با تشکیل 250 تیم بازرسی که در قرارگاه نظارت تشکیل شده است به طور جدی به موضوع نظارت بر قیمت اجناس و موجودی کالاهای اساسی در سطح اصناف رسیدگی می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحمان جلالی معاون سیاسی اجتماعی استاندار کرمان و سخنگوی طرح اصلاح ساختار اقتصادی و هدفمندی یارانه ها در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان گفت: دستور کار تعیین شده است.

وی افزود: در بحث قرارگاه نظارتی که در بطن قرارگاه اصلاحات اقتصادی صورت گرفت، می خواستیم پس از اعلام رسمی قیمت ها از سوی مرکز تنظیم بازار، بر عملکرد یک قطعه نظارت داشته باشیم. اول در دسترس بودن کالاهای اساسی و دوم بحث قیمت.


6(25) خبر خاکستری



معاون امنیتی و سیاست گذاری استانداری کرمان گفت: در روزهای پنجشنبه و جمعه از برخی فروشگاه های زنجیره ای در محل بازدید کردیم اما برخی از فروشگاه ها به دلیل اینکه هنوز هزینه تعدیل بازار به آنها ابلاغ نشده بود وارد حوزه خرید محصول نشدند و عرضه نشدند.

وی ادامه داد: پس از بازدید میدانی و پیگیری، سومین بازدید را به همراه مدیر، کارکنان نظارت، مدیرکل قانون مجازات اسلامی و بازرسان منطقه برای بسیج صنف انجام دادیم که مشخص شد کلیه فروشگاه های زنجیره ای کالاهای اساسی مردم باید در قفسه ها و انبارها در دسترس بودند.


3(49) خبر خاکستری

سخنگوی طرح تحول اقتصادی استان کرمان گفت: برای بازدید از میدان سوم از چند واحد تحویل مرغ گرم بازدید شد و هم اکنون تمامی کالاهای مشمول طرح هدف به وفور در بازار موجود است.


5(33) خبر خاکستری

جلالی افزود: از امروز با تشکیل 250 تیم بازرسی در قرارگاه نظارت، موضوع نظارت بر قیمت کالاها و عرضه کالاهای اساسی در سطح اصناف با جدیت پیگیری می شود.

معاون امنیتی و سیاسی استاندار کرمان به موضوع مانده به دریافت یارانه اشاره کرد و گفت: مردم دو نوع اعتراض از سوی استانداران را اعلام کرده اند. جهت ثبت اعتراض و پیگیری به سایت خبری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مراجعه و اعتراض خود را در سامانه ارائه شده ثبت نمایید.


7(22) خبر خاکستری

وی به دسته دوم بازماندگان اشاره کرد و گفت: عده ای هستند که یا در گذشته منصرف شده اند یا باید به عنوان فرد جدید ثبت نام کنند، بنابراین باید به سامانه هدفمندی یارانه ها به آدرس hadafmandi.ir مراجعه و نام خود را ثبت کنند. ، در صورت واجد شرایط بودن این گروه، سهمیه اردیبهشت و خرداد نیز به آنها پرداخت می شود.


8(22) خبر خاکستری



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید