انجام بیش از 2000 بازرسی توسط اکیپ های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی در ماه مبارک رمضان / ارائه 14 کلاس متخلف به مراجع قضایی


ساعت: 10:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۰۱
کد خبر: 1823569

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد:

محمدرضا اکبری با اشاره به اینکه طرح تقویت پایش ماه مبارک رمضان برای حفظ سلامت مردم در خراسان شمالی در حال اجراست، گفت: در این مدت 2 هزار و 366 ویزیت توسط تیم های بهداشتی انجام شده که 14 مورد به مراجع قضایی ارجاع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا اکبری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصرترک در بجنورد گفت: کارگاه ها و کارگاه های آموزشی شیرینی پزی برگزار شد.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت 142 مورد بازرسی از مناطق تولید، تولید و فروش زولبیا و شیرینی های سنتی، 139 مورد بازرسی از مراکز خرید آش و حلیم، 1466 مورد بازرسی از سایر مراکز عرضه و فروش مواد غذایی و 316 مورد بازرسی از مساجد و اماکن مقدس.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در این بازدیدها به قوه قضائیه 14 مورد وارداتی و 812 کیلوگرم مواد غذایی معدوم یا از مصرف و تحویل خارج شد.

اکبری گفت: برنامه تقویت نظارت بر مراکز و اماکن فعال در ماه مبارک رمضان شامل اماکن تشریفاتی، مراکز تهیه و تحویل غذا، فروشگاه ها، مراکز تهیه و تحویل غذا، حلیم، نانوایی، زولبیا و بامیه است. و غیره 17 تیم برای بازرسی محیط زیست مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/ رحمانی

دیدگاهتان را بنویسید