واکسیناسیون تاج در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی خراسان شمالی در ساعات کاری انجام می شود


ساعت: 10:31
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842768

ابراهیم بزانه ای گفت: در حال حاضر واکسیناسیون تاج سر بر اساس دستورالعمل در مرکز شهید یحیوی بوینورد و تمامی مراکز بهداشتی و درمانی مجتمع شهری و روستایی و مراکز بهداشتی درمانی در ساعات کاری انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم بازنایی رئیس مرکز بهداشت بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصرترک گفت: با توجه به کاهش چشمگیر موارد مشکوک به تاج و تعداد آزمایشات، مرکز نمونه برداری امام علی (ع) تعطیل و واحد تاج راه اندازی شد. بالا. در مرکز بهداشت.”

وی با اشاره به اینکه آزمایشگاه PCR همچنان فعال است، ادامه داد: فرآیند استخراج نتایج و انجام این آزمایش همانند گذشته در این مجموعه انجام می شود.

رئیس مرکز بهداشت بجنورد افزود: فرآیندهای تشخیص، آزمایش، پیگیری بیمار و واکسیناسیون تاج تا پایان نهایی بیماری ادامه دارد.

وی افزود: در حال حاضر واکسیناسیون تاج بر اساس دستورالعمل در مرکز شهید یحیویی بوینورد و تمامی مراکز بهداشتی و درمانی مجتمع شهری و روستایی و مراکز بهداشتی درمانی در ساعات کاری انجام می شود.

در این بازنگری از مردم خواسته شد تا همچنان پروتکل های بهداشتی را در کشور و اعلام رسمی وزارت بهداشت رعایت کنند و واکسیناسیون خود را تکمیل و سه نوبت واکسن دریافت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید