برخورد با فروشندگان لوازم التحریر قاچاق در یزد/بازرسی توسط 22 اکیپ


ساعت: 10:52
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1893476

افشار پور معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از بازرسی و نظارت 22 اکیپ از فروشگاه های لوازم التحریر استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا افشارپور در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا گفت: با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس، 22 تیم بازرسی فعالیت فروشگاه های پوشاک، نوشت افزار، کیف و کفش را رصد می کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح ویژه بازرسی لوازم التحریر افزود: این طرح در آستانه بازگشایی مدارس از 24 شهریور لغایت 14 شهریور در استان یزد اجرا می شود.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد ادامه داد: بازرسان با تمرکز بر فروشگاه های پوشاک، کیف، کفش، لوازم التحریر و لوازم التحریر بر فروش کالاها به صورت لحظه ای نظارت می کنند.

افشار پو با بیان اینکه بازرسی ها از ساعت 8:30 صبح تا 23 شب انجام می شود، گفت: بازرسی ها به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می شود که عملکرد فروشگاه ها را به دقت تنظیم می کند.

وی خاطرنشان کرد: چک ها بیشتر در مورد لوازم التحریر ایرانی، کالاهای گران قیمت، داشتن مجوز مغازه و رعایت دستورالعمل های صنفی است.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به اینکه فرهنگ یزد لوازم التحریر ایرانی و اسلامی را می پسندد گفت: بازرسان با فروشندگان لوازم التحریر قاچاق برخورد می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید