با متخلفان عرضه پوشاک و لوازم التحریر مدارس برخورد خواهد شد


ساعت: 16:16
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1896060

سمت گیلان با بیان اینکه نظارت بر بازار از امروز به مدت 28 روز اجرا می شود، گفت: این طرح با هدف تقویت نظارت و بازرسی از واحدهای تجاری عرضه کننده پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحریر، نظارت بر رعایت درصد مجاز است. سود در تجارت عمده و خرده و همچنین نظارت بر عملکرد مؤسسات آموزشی علمی و سایر مدارس بر اساس شهریه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذر، تیمور پورحیدری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان اعلام کرد: طرح نظارت بر بازار ویژه بازگشایی مدارس از امروز به مدت 28 روز با همکاری نهادهای مرتبط اجرا می شود.

وی افزود: در این طرح بر قیمت پوشاک، کیف، کفش و لوازم التحریر و همچنین ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی و غیردولتی نظارت می شود.

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه نظارت بر بازار تا 15 مهرماه ادامه دارد، گفت: این طرح با هدف تقویت نظارت و بازرسی از واحدهای تجاری عرضه کننده پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحریر، نظارت بر رعایت درصد مجاز عمده فروشی و خرده فروشی انجام می شود. سود فروش و نظارت بر عملکرد مؤسسات علمی آموزشی و سایر مدارس بر اساس شهریه می باشد.

پورحیدری همکاری با عرضه کنندگان کالاهای تقلبی و قاچاق را در اولویت قرار داد و تاکید کرد: نظارت بر ثبت اطلاعات واحدهای تولیدی و واردکنندگان لوازم التحریر در سامانه کلی تجارت و همچنین نظارت بر قیمت انواع محصولات تولیدی در سامانه 124 برای جلوگیری و وضعیت سطح عرضه را در این روزها رصد کنید. این موضوع بسیار در دستور کار است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: انجام گشت‌های مشترک و رسیدگی سریع و به موقع به گزارش‌های مردمی، جلوگیری از فروش اجباری کالا، رعایت درصد سود خرده‌فروشی و عمده‌فروشی، درج برچسب قیمت و بررسی فاکتورها از مهم‌ترین اولویت‌های اجرایی است. این طرح این خلاف قانون است.

در این طرح نظارتی کارشناسان تعزیرات حکومتی، آموزش و پرورش، بازرسی از اتحادیه های صنفی و اتحادیه های مرتبط با این اداره کل همکاری می کنند.

سیستم پاسخگویی 124 آماده دریافت سیگنال از افراد در شبانه روز است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید