بهترین فیلترشکن برای اندروید کدامند؟

بهترین فیلترشکن برای اندروید کدامند؟

انتخاب بین بهترین فیلترشکن‌ها برای اندروید در سال 2021 با توجه به تنوع، سرعت و ویژگی‌های مختلف هر یک کار سختی است.

ExpressVPN VPN
ExpressVPN یکی از قابل اعتمادترین نرم افزارها در صنعت VPN است. این VPN سریع و بسیار امن دارای یک شبکه SSL امن با رمزگذاری 256 بیتی است که پهنای باند و سرعت نامحدودی را فراهم می کند. ExpressVPN در 94 کشور مانند هنگ کنگ، تایوان، ژاپن و غیره سرور دارد. بنابراین همیشه مکانی در نزدیکی شما وجود دارد تا تجربه سرعت بالا را به شما ارائه دهد. به دلیل این ویژگی ها است که ExpressVPN به عنوان یکی از بهترین VPN ها برای اندروید 2021 فهرست شده است.

Betternet VPN
Betternet یکی از راحت ترین و بهترین برنامه های VPN است که سیاست عدم ورود به سیستم دارد و استفاده از آن بسیار آسان است و نیازی به ثبت نام ندارد. استفاده از این VPN فقط به یک رابط کاربری ساده و لمسی نیاز دارد که شما هستید! این ویژگی های ساده و البته سریع باعث شد تا در لیست بهترین فیلترشکن های اندروید در سال 2021 قرار گیرد.

VPN Freedome VPN
Freedome VPN توسط F-Secure ایجاد شده است و یکی از بهترین VPN ها برای اندروید 2021 است. تمام ویژگی هایی که از VPN می خواهید، از جمله عدم ثبت نام، پهنای باند نامحدود و موارد دیگر را دارد. با کمک این VPN، بررسی حساب بانکی خود در هنگام استفاده از WiFi عمومی غیرممکن می شود. Freedome VPN همچنین محدودیت های پخش فیلم Netflix را حذف می کند.

VPN Freedome VPN

موزیلا VPN VPN
Mozilla VPN توسط همان توسعه دهندگان مرورگر فایرفاکس تولید می شود. این رفع انسداد در ابتدا مشکلات بزرگی داشت، اما پس از رفع آنها، اکنون به نظر می رسد VPN بسیار خوبی باشد. این برنامه شامل رمزگذاری WireGuard، خط مشی سختگیرانه عدم ورود به سیستم، بدون ردیابی، دکمه فعال سازی با یک لمس و موارد دیگر است.

NordVPN VPN
NordVPN یکی دیگر از VPN های خوب در لیست بهترین VPN ها برای اندروید 2021 است که بیش از 5000 سرور در بیش از 60 کشور جهان دارد. همچنین سرعت آن بسیار مناسب است. این برنامه دارای ویژگی هایی مانند دکمه اتصال سریع برای دسترسی آسان، سیاست سختگیرانه عدم ورود به سیستم، پهنای باند نامحدود و محدودیت های جغرافیایی است. همچنین می توانید از این برنامه در مرورگرهای فایرفاکس و کروم به همراه برنامه های اصلی لپ تاپ استفاده کنید. همچنین، می توانید این سرویس VPN را به مدت یک هفته به صورت رایگان امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید