5 بازی جذاب ورزشی برای اندروید در سال 2023 را به شما معرفی می کنیم


ساعت: 00:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۱۱
کد خبر: 1894451

بازی های ورزشی از جمله بازی های دنیای دیجیتال هستند که طرفداران اختصاصی و بی شماری دارند! این نوع بازی که در دهه 90 میلادی و در کنسول های بازی بسیار محبوب شد، در سال های اخیر با تغییرات گسترده ای به خصوص از نظر کنترل و گیم پلی همراه بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بازی های ورزشی از جمله بازی های دنیای دیجیتال هستند که طرفداران اختصاصی و بی شماری دارند! این نوع بازی که در دهه 90 میلادی و در کنسول های بازی بسیار محبوب شد، در سال های اخیر با تغییرات گسترده ای به خصوص از نظر کنترل و گیم پلی همراه بوده است. در این مطلب 5 بازی ورزشی اندروید را به شما معرفی می کنیم که می تواند برای شما بسیار جذاب باشد.

فیفا موبایل:

بازی FIFA Mobile یکی از بازی های ورزشی شناخته شده ای است که توسط شرکت الکترونیک آرتز طراحی و تولید شده است. زمانی که بازی‌های سری فیفا در دهه 1990 معرفی شدند، مخاطبان زیادی را به خود جذب کردند و این محبوبیت باعث شد تا در سال‌های بعد پایگاه کاربران ثابت و مشتاقی ایجاد شود. بر همین اساس شرکت EA در سال 2016 یک بازی ویژه برای گوشی های موبایل به نام FIFA Mobile ساخت که پیش بینی می شد همانند نسخه های کنسولی و رایانه شخصی بسیار محبوب و مورد استقبال قرار گیرد.

این بازی اندروید به کاربران امکان بازی آنلاین مسابقات، مسابقات دو نفره، جام ها و لیگ ها و … را می دهد. و تنوع بسیار زیادی دارد. این بازی تنها در گوگل پلی استور بیش از 100 میلیون بار دانلود شده است.

پخش زنده NBA:

شرکت EA یکی از فعال ترین شرکت ها در زمینه تولید بازی های ورزشی است و به همین منظور زیر مجموعه ای ویژه با نام EA Sports راه اندازی شده است. یکی از جذاب ترین بازی های این شرکت علاوه بر بازی فیفا، بازی NBA Live است که به بازی بسکتبال اختصاص دارد. این بازی بسیار جذاب دارای گرافیک و گیم پلی فوق العاده ای است که باعث شده همیشه به عنوان بهترین بازی بسکتبال اندروید شناخته شود.

یکی از ویژگی های این بازی شرکت در مسابقات آنلاین است. می توانید در لیگ های مختلف شرکت کنید، در جام ها و مسابقات شرکت کنید یا به طور انحصاری یک بازیکن را آموزش دهید. به طور کلی، این بازی می تواند شما را ساعت ها درگیر کند. NBA Android یکی از بهترین بازی های ورزشی برای اندروید محسوب می شود و تنها در فروشگاه گوگل پلی بیش از 100 میلیون بار دانلود شده است.

PS:

رقابت فوتبال بین کونامی و الکترونیک آرتز در اواخر دهه 1990 با افزایش محبوبیت فوتبال کونامی 98، که به عنوان سوپراستار فوتبال بین المللی پرو شناخته می شد، به اوج خود رسید. هر سال در ماه سپتامبر، هر دو شرکت سعی می کنند نسخه جدیدی از بازی های فوتبال خود را به روز کرده و معرفی کنند که محبوبیت آنها را حفظ می کند. در این میان، می توان فهمید که چندین نسخه از بازی PES به دلیل ضعف های بازی، محبوبیت خود را از دست دادند و همین امر باعث شد تا فیفا از آن پیشی بگیرد.

اما بازی موبایل PES کونامی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. کونامی توجه ویژه ای به گیم پلی بازی داشت، در حالی که EA بیشتر بر روی گرافیک تمرکز داشت که باعث جذب مخاطبان بیشتری برای PES شد.

بازی PES که در سال های اخیر با نام eFootball دیده می شد در سال 2022 رسما به eFootball تغییر نام داد این بازی بیش از 100 میلیون بار در فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است و هر ساله در پایان یک آپدیت برای آن منتشر می شود. ماه سپتامبر

فوتبال آمریکایی: NFL

Madden NFL Mobile Football یکی دیگر از بازی های انحصاری EA Sport است که برای بازی های فوتبال آمریکایی طراحی شده است. این بازی از نظر طراحی و گیم پلی بسیار حرفه ای و جذاب است و از این رو مورد پسند مخاطبان اختصاصی خود قرار می گیرد.

محدودیت اجرای بازی های فوتبال آمریکایی در جهان احتمالا یکی از مهم ترین دلایل کاهش تعداد دانلود این بازی به کمتر از 10 میلیون است. این بازی امکان شرکت در مسابقات و تورنمنت های مختلف و همچنین شرکت در لیگ ملی آمریکا را دارد. همچنین یک قسمت تمرین نیز وجود دارد که اگر با این سبک بازی آشنایی چندانی ندارید، می توانید از این قسمت برای تست قسمت های مختلف و ارتقای قدرت بازی خود استفاده کنید.

نحوه ارائه بازی مشابه فیفا موبایل به این صورت است که پس از هر نسخه می توان نسخه جدید را بر روی نسخه قبلی نصب کرد و بنابراین هیچ اطلاعات کاربری حذف نمی شود و تمامی امتیازات کسب شده به نسخه جدید منتقل می شود.


images 1661841049 خبر خاکستری

FIE Swordplay:

FIE Swordplay یک بازی ورزشی رزمی بسیار جذاب است که به شمشیربازی اختصاص یافته است. اگر اهل شمشیر بازی هستید، این بازی می تواند ساعت ها شما را مشغول کند. شرکت در نبردهای تن به تن، شرکت در مسابقات، انجام تمرینات و …. از جمله ویژگی های این بازی جذاب می باشد.

آخرین کلمه:

در این پست چند بازی ورزشی جذاب اندروید را به اختصار معرفی کرده ایم. انجام این بازی ها جدا از نیاز به دقت زیاد، علاقه خاصی را نیز می طلبد که جذابیت بازی ها را برای شما دو چندان خواهد کرد. با توجه به محدودیت دانلود اکثر بازی های ورزشی شناخته شده ساخته شده توسط گوگل برای کاربران ایرانی، می توانید برای دانلود بازی های اندروید به خصوص بازی های ورزشی و دانلود بازی مورد نظر خود به سایت موبومود مراجعه کنید. تمامی بازی های این سایت به صورت رایگان و با لینک مستقیم در دسترس هستند.

دیدگاهتان را بنویسید