به اعمال کنترل شدید بر قیمت ها / تولید اموال مازاد دولتی ادامه دهید

ساعت: 10:01
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1788438

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم همکاری همه مدیران با وزارت اقتصاد برای رفع کسری بودجه بدون اثرات تورمی، خواستار تداوم نظارت دقیق و جدی بر قیمت ها و تنظیم بازار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور شب گذشته (دوشنبه) در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با ابراز امیدواری از اجرای برنامه ژنراتور ساخت اموال مازاد دولتی باید هر چه سریعتر با همکاری همه دستگاه ها و نیروهای کشور انجام شود.

رئیس جمهور گفت: همه مدیران باید با وزارت اقتصاد و دارایی برای رفع کسری بودجه بدون عوارض تورم همکاری کنند. بدین ترتیب همکاری.

رئیسی همچنین اقدامی ارزشمند و ضروری را در راستای تثبیت قیمت ها و آرامش بازار در راستای اقدامات ستادی دانست و خواستار تداوم نظارت دقیق و جدی بر قیمت ها و تنظیم بازار شد.

در این جلسه وزیر امور اقتصاد و دارایی از راهکارهای پیشنهادی برای اجرای برنامه دولتی تولید دارایی از طریق فروش اموال مازاد به منظور تامین بخشی از بودجه گزارش و مقرر شد مجوزهای لازم اخذ شود. برای رفع موانع فروش اموال مازاد دولتی.

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت نیز برنامه ریزی برای تامین مالی از طریق جابه جایی و به منظور افزایش سرمایه گذاری در پروژه های زیربنایی در حوزه نفت، انرژی و راه و شهرسازی پیشنهاد و تصمیم به تسریع اجرای این برنامه ها، مقررات و آیین نامه های لازم توسط مراجع ذیصلاح تهیه و تصویب می شود.

در ادامه جلسه گزارشی از وضعیت تنظیم بازار و نقش مثبت برنامه های دولت برای تثبیت قیمت ها به ویژه اقلام خوراکی ارائه شد که نشان از اجرای دستور خرید مرغ و تخم مرغ از طریق سامانه های فضای مجازی و تحویل مستقیم به متقاضی داشت. در تهران و کرج. در تثبیت قیمت ها و سهولت توزیع موثر و موفق بوده است.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید