به بچه ها گفتم منتظر نمانند چک کنند و بعد بزنند / آبادان تونل تنگ است، فریاد بلند است!


ساعت: 01:46
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837642

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به بچه ها گفتم منتظر بازرسی نباشند و بعد او را زدم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیتازا منصوریان سرمربی نفت آبادان در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد گفت: بازی بسیار خوب و باکیفیتی بود و می توانست بیش از یک گل به ثمر برساند. گلی که زدیم تصادفی بود و در جریان بازی به بدن بازیکنمان برخورد کرد. در بازی سعی کردیم توپ را به حریف بدهیم و روی نقاط ضعف حریف کار کنیم تا فولاد بهتر از ما در بازی مالکیت بازی کند.

وی افزود: حجم کار فنی بازی خیلی زیاد بود اما می خواهم از آقای طراح (داور) گلایه کنم که روز خوبی نبود. امروز روز آقای طراح نبود و تمام 50-50 را به حریف داد. در دقیقه 94 روی امید خالدی خطا کردند اما داور به بازی ادامه داد. در صحنه گلی که دریافت کردیم، قبل از آن علی امیری اشتباه کرد اما بازی ادامه داشت و همان توپ وارد دروازه ما شد. آقای قاضی! امروز اشتباه قضاوت کردی ممکن است در حین بازی فوتبال روز بدی را تجربه کرده باشم. کمک داوران خیلی خوب کار کردند اما حیف که داوران ما سیستم رادیویی ندارند. ما یکی از بهترین فوتبال های آسیا را داریم و 20 سال پیش جزو 3 تیم برتر آسیا بودیم.

سرمربی تیم صنعت نفت گفت: مرحله اصلی مسابقه زمانی است که یزداندوست به توپ ضربه می زند و کولیبالی با دست به توپ ضربه می زند. اگر دست بسته شود و ضربه بزند پنالتی نیست اما وقتی بازیکن توپ را به اوت هدایت کند پنالتی است. در کل به فولاد تبریک می گویم. آنها دوستان ما هستند و مهمان شهر ما بودند.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: یک روز ظرفیت حضور در هواداران را به ما بدهید. اگر آنها تماشاگر بودند از فشار آنها استفاده می کردیم. یکی از پسرها به من گفت تقصیر او بود که هوادار به استادیوم نیامد. از مسئولان می خواهم در 2 دیدار دیگری که میزبان هستیم اجازه حضور هواداران را بدهند. مثل برزیل است و تنها لذتشان فوتبال است. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به هواداران لبخند بزنیم. می توانستیم در این مسابقه هم برنده شویم.

او گفت: به بچه ها گفتم منتظر بازرسی نباشند و بعد شروع به دعوا کنند. باید به عنوان بازی مقابل پرسپولیس تشنه به زمین رفت. ما مثل این مسابقه در زمین نبودیم. تعادل روحی بین دو تیم وجود نداشت و فولادی ها در لیگ قهرمانان آسیا به برتری رسیدند. من همیشه به بازیکنان گفته ام که بهتر است ابتدا چک کنید. در تیم هایی که جوانان زیادی دارند باید با داشته هایت مبارزه کنی و به آنها غذا بدهی اما در نهایت گرفتار مدعیان می شوند. در بازی با فولاد در نیم فصل اول باید پیروز می شدیم اما تقصیر ماست و باید روی مسائل روحی و روانی کار کنیم. این ربطی به تاکتیک ندارد و ذهن برنده شماست.

منصوریان درباره اتفاقات پس از بازی و درگیری اعضای دو تیم گفت: تونل ورزشگاه آبادان کمی باریک است و 4 نفر فریاد می زنند. هیچی نبود و بین من و جواد نکونام مشکلی پیش اومد که تموم شد ولی خیلی جالبه که همه تو تونل یکدفعه بحث میکردن. از باخت عصبانی بودیم. مهدی هاشمی نسب و حسین کعبی دوستان ما هستند، اما اگر در تونل فریاد بزنید، مثل این است که 50 نفر فریاد بزنند. تونل ما باریک است و اگر تونل بزرگ بود اینقدر سر و صدا نمی کرد.

سرمربی صنعت نفت در این باره که بازیکنان تیمش بعد از شکست پرسپولیس اشباع به نظر می رسند، تصریح کرد: نمی توانم بگویم که اشباع شده اند. عوامل زیادی وجود دارد که فراتر از این کنفرانس مطبوعاتی است. در اصفهان وقتی ذوب آهن یا سپاهان بازی می کنند کل شهر بسیج می شود تا این تیم به زمین برود و بحث مالی اولین عامل است. بازیکنان ما پول ندارند و تنها 50 درصد از قرارداد خود را دریافت کرده اند. هزینه کل تیم های اصلی، مدیران و تیم ما با هم 45 میلیارد دلار است.

منصوریان با بیان اینکه طاقت دیدن آزار و اذیت مردم آبادان را ندارم، خاطرنشان کرد: سعید محمد (دبیر شورای عالی مناطق آزاد) 30 میلیارد تن بودجه داده است و 4 نفر از اعضای شعبه اسکندری از مدیران ارشد سازمان آزاد اروند هستند. سازمان منطقه) مسائل مختلفی را مطرح کرد. یک بار گفتند که شما قرارداد اسپانسری امضا نکردید و بعد به مسائل دیگر اعتراض کردند. این افراد مرفه هستند و بهانه های زیادی پیدا می کنند. مبلغ 30 میلیارد ابتدا به 15 میلیارد و سپس با کسر کسورات به 11 میلیارد و 200 میلیون تن افزایش یافت.

وی فوتبال را مهم ترین شادی مردم آبادان دانست و گفت: کسانی که درد آبادان را نمی دانند باید 20 روز به من سر بزنند تا ببینند مردم این شهر برای چه زندگی می کنند. به یکی از مقامات عالی رتبه آبادان گفتم دو سه ماه پول نیاورید خانه، خانواده شما را می فرستند خانه؟ چگونه همیشه به بازیکنان بگویم که پول در راه است؟ این به افتخار آبادان و تیم صنعت نفت نیست. اگر روزی پالایشگاه آبادان کار نکند نیمی از کشور بنزین نخواهد داشت. اینجا یک منطقه آزاد است، اما آنها مصمم به دوستی نیستند.

رئیس صنعت نفت گفت: برخی از دوستان می گویند حالا که ما رفتیم چیزی نباشد. یا می گویند چرا به فوتبالیست ها پول می دهید؟ این بازیکن همان چیزی را بازی می کند که مردم آبادان بازی می کنند. با حرف شما شوخی نمی کنند. با تشکر از شما برای کمک به تیم فوتبال ما. من به وزیر سابق نفت هم گفتم شما نمی توانید تیم صنعت نفت را دستکاری کنید. چون اینجا خط قرمزی به نام فوتبال وجود دارد. من نمی خواهم به عوامل دیگر اشاره کنم. من از مردم آبادان عذرخواهی می کنم و امیدوارم بتوانم در این مسیر پیشرفت کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید