رسانه ها باید درباره کم آبی گرگان فریاد بزنند/ 52 درصد مردم گلستان زیر خط فقر


ساعت: 18:36
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1809092

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعتقادی به کمبود آب در گرگان ندارند و رسانه ها باید در این باره فریاد بزنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ; رمضان سنگدوینی امشب در دهمین سالگرد تشکیل پایگاه خبری و تحلیلی ما گلستان گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی بود و انقلاب طبقه پایین جامعه است و توسط طبقه پایین جامعه شکل می گیرد و ما به فرودست نیاز داریم. کلاس ها .جامعه نیاز به توجه دارد.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان ادامه داد: مهمترین مسائل مردمی هستند که باید در رسانه ها به آنها پرداخته شود، رسانه ها باید به درون مردم ورود کنند و مشکلات و دغدغه های خود را بیان کنند.

سنگدوینی گفت: حکومت مردمی به یک سری نیروهای ولایی و انقلابی نیاز دارد و این کشور نیازمند حاکمیت مردم است.

وی افزود: مردم گاهی دوست دارند کارمندان خود را ببینند و مردم حقیقت جامعه را درک کنند، حتی مردم در مراسم 22 بهمن در تاج تاج با ماشین شرکت کردند و باید به آنها رسیدگی شود.

این مسئول بیان کرد: در دوران انقلاب اسلامی خدمات خوبی به مردم ارائه شد اما اکنون مردم مشکلاتی دارند که باید برطرف شود. نمایندگان مجلس شورای اسلامی معتقد نیستند که در گرگان کم آبی وجود دارد و رسانه ها باید میدان داری کنند.

سنگدوینی یادآور شد: 52 درصد مردم استان زیر خط فقر زندگی می کنند و تنها بخشی از آنها تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند.

وی افزود: رسانه ها باید واقعیت های جامعه را پوشش دهند و مسئولان باید به این مسائل و دغدغه ها بپردازند.

این مقام مسئول بر مطالبات مسئولان تاکید کرد و خاطرنشان کرد: رسانه ها باید از عدالت بنویسند و شما باید عدالت جامعه را درک کنید و اگر از عدالت بنویسید هیچکس با شما کاری ندارد.

سنگدوینی یادآور شد: ایجایی از مردم استان گلستان با نجابت یاد کرد و مردی که رهبری قوه است از مردم استان اینگونه صحبت می کند و باید حقوق مردم استان را در رسانه ها پیگیری کنیم.

وی گفت: آسیب های اجتماعی زیادی در جامعه داریم که باعث از هم پاشیدگی خانواده ها می شود و باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید