به جای شعار دادن ، به کیفیت مسابقات فکر کنید

زمان: 19:12
منتشر شده در: 1400/08/02
کد خبر: 1778663

مربیان فجرسپاسی و گل گهر در نشست خبری پیش از هفته دوم بازی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی کلانتری ، سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل گهر در هفته دوم لیگ برتر گفت: این چندمین بازی ما در لیگ برتر در چند سال اخیر خواهد بود. ما در بازی اول یک گل آفساید به ثمر رساندیم ، اما بازی برای ما بسیار امیدوارکننده بود زیرا 70 درصد بازیکنان داخل زمین افرادی بودند که هرگز در لیگ برتر بازی نکرده بودند. در ابتدای بازی تحت تأثیر لیگ برتر قرار گرفتیم ، اما بعد دور هم جمع شدیم و اجازه گلزنی بیشتر را ندادیم.

وی درباره دیدار مقابل گل گهر تصریح کرد: از آقای قلعه نویی و تیمش استقبال می کنم. این دیدار برای هر دو تیم سخت خواهد بود. درست است که گل گهر بازی قبلی خود را با این نتیجه از تراکتورسازی برد اما تیم فجر تراکتور روز نیست. با تمام احترام به تراکتور ، تیم ما سخت کوش است و می خواهد بهترین باشد. شرایطی داریم که روز به روز ما را بهتر می کند. بازی سختی داریم و امیدوارم از این دیدار نتیجه لازم را بگیریم.

سرمربی تیم فایرپاسی درباره اهداف خود برای این تیم توضیح داد: بعد از چند سال اتفاق خوبی افتاد و این تیم دوباره لیگ برتر شد. فجر قطعاً عقبه خوبی دارد و یک تیم سخت کوش محسوب می شود. نخبگان زیادی از این تیم همیشه به فوتبال ایران معرفی شده اند و هرگز به راحتی به هیچ تیمی باج نداده است و امسال نیز در غیر این صورت اتفاق نخواهد افتاد. ما تیم خود را به خوبی می شناسیم و بازیکنان خوب، با اخلاق و فنی کشور را جذب کرده ایم. 80 درصد بازیکنان در خدمت سربازی هستند و اینطور نیست که ما بازیکنانی را در بازار نقل و انتقالات انتخاب کرده باشیم. ما برای این بازیکنان و مجموعه ای که داریم ارزش قائل هستیم. همه ما همدل و صادق هستیم و سعی می کنیم کسری کسری را با هم حل کنیم.

کلانتری در واکنش به انتقادات آسیایی ها از ورزشگاه گفت: در فاصله پایان لیگ یک تا شروع لیگ برتر، نمی توانم از حضور مدیر عامل ورزش و تیم فوتبال کشورمان به خاطر پشتکارشان تشکر نکنم. وضعیت. آنها حتی یک روز را هم ردپایی نکرده اند. وقتی فدراسیون این چمن را تأیید کرد ، باید آن را در حساب و کتاب تأیید کرده باشد. ما می خواهیم روی زمین خوب و هموار کار کنیم ، زیرا تیم ما مثل همیشه روی زمین کار می کند و قلب ما می خواهد مثل تیم گل گهر زمین مسطحی داشته باشد. این یک تلاش دو ساله است و انشاءالله منتظر می مانیم تا همانطور که وعده داده شده بود ، ورزشگاه پارس در پایان ماه نوامبر آماده شود و مسابقات خود را در آنجا ادامه دهیم.

* آسیایی: به جای شعار دادن ، به کیفیت مسابقات فکر کنید

مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری پیش از دیدار با فجرسپاسی اظهار داشت: ابتدا میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را تبریک می گویم. با تشکر از باشگاه خوب فجرسپاسی برای همکاری. کارکنان این باشگاه شرایط خوبی را برای آموزش ما فراهم کردند. اگر خدا بدهد ، ما عشق آنها را در انتقام جبران خواهیم کرد. در مورد بازی فردا باید بگویم که خدا را شکر که برای نبرد سخت و یک روز مهم مقابل فجر سپاسی شیراز آماده هستیم ، می دانیم که مقابل تیمی جوان ، فعال و بسیار خوب بازی می کنیم و خود را برای شرایط آماده کرده ایم. بازی

وی ادامه داد: فرزندان ما تحت هدایت قلعه نویی و کادر فنی آموزش دیدند و تنها ابهام ما این است که با شرایط حوزه حافظه روبرو هستیم. ما هم متأسفیم و هم افکار تاکتیکی خود را اشتباه گرفته ایم. ما به هیچ وجه نمی خواهیم تیم خوب فجر را زیر سوال ببریم ، زیرا این تیم نیز تحت تأثیر این وضعیت قرار می گیرد و مسئولان این وضعیت باید پاسخگو باشند. سازمان لیگ که شرایط جدیدی را برای تیم های چمن مصنوعی از ابتدای فصل اعلام کرده است ، چمن مصنوعی را ممنوع اعلام کرد. از سوی دیگه، بازی Masjed Soleyman Naft بسیار مأیوس کننده بود. چرا این اتفاق برای بازی ما نیفتاد؟!

مربی تیم فوتبال گل گهر افزود: چه معیارهایی برای تایید این رشته وجود دارد؟! آیا کسی کیفیت این زمین را دیده است؟ مطمئناً بستگان سخت کار کرده اند ، اما ما در مورد لیگ برتر از سال 1400 صحبت می کنیم. تیم ها هزاران مدل خرج می کنند ، تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی می کنند ، اما هنگامی که با چنین بنیادی روبرو می شوید ، تسلط بر آن دشوار است. چگونه است که در یک بازی دیگر زمین بازی تغییر می کند ، اما این بازی در آن زمین مجاز است؟ قطعا تیم فجرسپاسی متضرر خواهد شد ، اما چرا نباید این بازی در زمین بهتری انجام شود.

سرآسیایی گفت: ما از اینکه این مسابقه را روی چمن حافظه برگزار می کنیم ناراحت هستیم ، اما باید در این زمین باشیم و باید تیم خود را آماده کنیم. انشاءالله شرایط مساعدی ایجاد شود تا ما بیشتر از شعار دادن به فکر ارتقاء کیفیت مسابقات باشیم.

وی درباره شرایط تیم گل گهر گفت: تیم ما در سال گذشته شرایط خود را تثبیت کرده و اکنون زیر نظر کلاه نوی برای یک هدف بزرگ در لیگ می جنگیم. انشاالله امسال با تلاش های انجام شده در مجموعه گل گهر بتوانیم جایگاه خوبی را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال گل گهر در پایان گفت: بازیکن محروم و مصدوم نداریم اما یکی دو بازیکن ما در اختیار تیم امید هستند و برای آنها آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید