به زودی نمایشگاه های تخصصی اسباب بازی برگزار خواهیم کرد


ساعت: 15:39
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822662

دبیر جشنواره اسباب بازی در گفت و گو با دانا گفت;

آیدن مهدی زاده دبیر هفتمین جشنواره اسباب بازی گفت: بسیاری از برندهای فکری گلایه دارند که شلوغی نمایشگاه منجر به ارائه نادرست محصولات آنها شده و نتیجه نظرات غرفه داران ما این است که در آینده نزدیک تخصصی شدن این نمایشگاه ها، هم از نظر سن و هم از نظر نوع بازی.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیدان مهدی زاده دبیر هفتمین جشنواره و بازار اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفت و گو با خبرنگار دانا با ابراز خوشحالی از دیدار بی نظیر مردم در این نمایشگاه گفت: استقبال همه ما نشد. و خدا را شکر که مردم به همراه فرزندانشان از این نمایشگاه دیدن کردند.

مهدی زاده با اعلام اینکه 105 تابلو اسباب بازی در این جشنواره و نمایشگاه حضور دارند، گفت: این 105 شخصیت با 1000 اثر در هفتمین نمایشگاه اسباب بازی شرکت کرده اند که بیش از 30 درصد از دوستانی که در اینجا غرفه دارند از شرکت های خلاق هستند. و مبتنی بر دانش هستند.

مهدی زاده در پاسخ به این سوال که بیشتر اسباب بازی های این نمایشگاه برای کودکان بالای پنج سال است، گفت: از آنجایی که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان این نمایشگاه است، طبیعی است که مخاطبان این نمایشگاه با فرض، اغلب کودکان و نوجوانان باشند. البته بازی ها و محصولاتی برای نوجوانان بالای 15 سال و حتی برای جوانان در برخی غرفه ها داشتیم که با استقبال چندانی از سوی بچه ها مواجه نشد.

وی افزود: تجربه برگزاری این نمایشگاه ما را بر آن داشته تا در آینده نمایشگاه های تخصصی برای سنین مختلف و بازی های مختلف برگزار کنیم. زیرا بسیاری از برندهای روشنفکر از ما گلایه کرده اند که شلوغی نمایشگاه باعث ارائه نادرست محصولات آنها شده و نتیجه نظرات غرفه داران ما باعث تخصصی شدن این نمایشگاه ها در آینده نزدیک شده است. سن و نوع بازی برای رفتن.


5d8ec1a8 6d99 42a5 a3b6 767116332c47 خبر خاکستری

دبیر هفتمین جشنواره و بازار اسباب بازی از گسترش این نمایشگاه در سراسر کشور خبر داد و گفت: با تصویب برپایی نمایشگاه در تهران و رایزنی ها و صحبت هایی که با مراکز کانون پرورش فکری استان های مختلف داشتیم، این نمایشگاه در استان های مختلف برگزار شد. ، در تلاش هستیم این نمایشگاه را در سال آینده همزمان با تهران در سایر استان ها نیز برگزار کنیم و در حال حاضر استان های یزد، اصفهان و گیلان برای برگزاری این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.

آیدان مهدی زاده در پاسخ به این سوال که چرا این نمایشگاه را اسفندماه به صورت نمایشگاهی در نوروز برگزار نکردید تا خانواده ها با خرید اسباب بازی هایی مانند عید رونق بیشتری به نمایشگاه بدهند، گفت: روزهای قبل از عید نوروز برای فروشندگان اسباب بازی در شهر از نظر فروش روز ویژه ای است و برگزاری این نمایشگاه در این روزها قطعا با حاشیه ها و مقاومت های زیادی از سوی این معامله گران مواجه خواهد شد. از طرفی بسیاری از این برندهایی که در این نمایشگاه حضور دارند آن روزها فروشگاه هایشان شلوغ می شود و معمولا تمایلی به حضور در نمایشگاه ندارند.

مهدی زاده دبیر هفتمین جشنواره اسباب بازی گفت: تمام تلاش ما این است که از برندهای اسباب بازی ایرانی از ایده تا تجاری سازی حمایت کنیم و برای این کار از روز اول به آنها مشاوره خواهیم داد تا مجوزهای لازم را به سرعت دریافت کنند. «و شروع به تولید و بازاریابی کنید.

وی افزود: اگر فردی ایده خوب و موفقی برای یک اسباب بازی از روز اول تا کار اداری، گرفتن مجوز و ثبت نام و ایجاد اعتماد در بازار فروش به ذهنش برسد، حدود 17 ماه طول می کشد تا ثمره آن را ببیند. نیروی کار و به اصطلاح سود و ما تمام تلاش خود را برای حمایت از آنها انجام می دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید