به طور جدی در حال کار بر روی انتشار لیست بدهکاران بانکی هستیم


ساعت: 18:54
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822991

وزیر اقتصاد در حاشیه بازدید از روند خدمات رسانی شعبه بعثت بیمه ایران به مردم جنوب تهران (خزانه داری) گفت: در خصوص انتشار فهرست فوق بدهکاران در یک دستگاه بسیار جدی هستیم. شبکه بانکی بدون خط قرمز.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری اقتصاد و دارایی ایران (شادا)، احسان هندوزی در این بازدید که مدیرعامل بیمه ایران نیز حضور داشت، ضمن گفتگو با مشتریان، روند ارائه خدمات به مردم بخش های مختلف این شعبه و نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت. دستورالعمل های لازم برای رفع مشکلات آنها صادر شده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره برنامه وزارت اقتصاد و دارایی برای رفع مشکلات مراجعین شعب شرکت های بیمه و به ویژه مشکلات مربوط به دریافت خسارت، گفت: حضور کارشناسی صورت گرفت و مقرر شد این مشکل پیگیری شود. که در صورت عدم تخصص می توانند آن را برطرف کنند، زیرا افرادی که برای حل مشکل مراجعه می کنند نباید از کار خود باز بمانند و این تاخیرها باعث می شود که این افراد در آن روز یا در حین بازدید درآمدی نداشته باشند. بنابراین هر ساعت تاخیر مشکلاتی را برای مشتریان ایجاد کرده و باعث نارضایتی می شود.

وزیر اقتصاد افزود: موضوع دوم مربوط به موضوع پرداخت غرامت در ارتباط با دستورالعمل و قیمت مصوب کارخانه های خودروسازی کشور و قیمت قطعات بازار است که در این زمینه حل شد. شرکت بیمه ایران خودروساز باید به گونه ای عمل کند که رضایت مردم و مشتریان را افزایش دهد.

وزیر اقتصاد همچنین با تاکید بر اینکه بر اساس اظهارات مددجویان، غرامت پرداختی بیمه حتی نیمی از خسارت واقعی را جبران نمی کند، خاطرنشان کرد: در این راستا مقرر شد با اندیشیدن راهکارهایی راهکارهایی برای افزایش رضایت مشتریان ارائه شود.

علاوه بر این موضوع سوم، مراجعه و حضور مکرر مردم و صف هایی است که برای پرداخت خسارت ایجاد می شود و در برخی از روزها صف ایجاد می شود و در این زمینه بیمه ایران قول داده است که در روز عید سعید فطر، آزمون انجام شود. سیستم آنلاین

خاندوزی افزود: در نظر داریم از خرداد ماه این سامانه را در سراسر کشور پیاده سازی کنیم تا مدارک به صورت آنلاین بارگذاری شود تا فایل ها بدون حضور فیزیکی و آنلاین ارسال شود و دیگر شاهد نوبت دهی و ازدحام در شعب نباشیم. “

هندوزی تصریح کرد: موضوع دیگری که بیمه مرکزی باید به طور جدی به آن رسیدگی کند، انتقال اسناد بین دستگاه های غیر انسانی است و اسناد ارائه شده از سوی ناجا و سایر نهادها باید به دستگاه های دیگر منتقل شود و در اسرع وقت کار بر روی واگذاری انجام شود. ممکن است. «اسناد باید بین دستگاه ها تنظیم شود، زیرا نیازی به جابجایی افراد از دستگاهی به دستگاه دیگر نیست.

هندوزی افزود: طرح ها باید به صورت آنلاین به شرکت های بیمه منتقل شود و این دستور کار بزرگ دولت است تا اسناد را به صورت آنلاین به شکلی که موجب تشویق دولت الکترونیک شود، انتقال داده شود تا مردم مجبور به مراجعه حضوری نباشند و مورد آزار و اذیت قرار نگیرند. .

هندوزی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر وضعیت کل سامانه بازرگانی گفت: ارتباط بسیاری بین سامانه گمرکی ما با کل سامانه بازرگانی برقرار شده است و تیم مشترکی را با وزیر صمت تعیین کرده ایم که به صورت فعال نظارت می کنند و تقریباً هر ماه ما یک جلسه نظارت برای پیشرفت داریم

هندوزی در پاسخ به سوالی در پاسخ به سوالی گفت: در انتشار لیست ابربدهکاران به شبکه بانکی بدون هیچ خط قرمزی کاملا جدی هستیم.

هندوزی افزود: یکی از مدیران بانک های دولتی در تماسی اعلام کرد که برخی وزارتخانه ها و سازمان های دولتی جزو بدهکاران کلان انعقاد قرارداد هستند و من پاسخ دادم اگر دستگاه های دولتی حتی وزارت اقتصاد معرفی شوند. این مار رفتار گناهکاران را اصلاح می کند و خوبان را تشویق می کند.

هندوزی ادامه داد: وارد مراحل بعدی نمی شویم و دولت جدی است و این دستور رئیس جمهور است و وزارت اقتصاد بدون اغماض و خط قرمز به این راه ادامه خواهد داد.

وزیر اقتصاد نیز در این بازدید گفت و گوی مستقیمی با مددجویان داشت و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و از مدیرعامل بیمه ایران که در این بازدید حضور داشت خواستار رفع این مشکلات شد.

انتهای پیام/ ب

دیدگاهتان را بنویسید