«به وقت عاشقی ۱:۲۰» ۱۲ هزار میهمان دارد

به گزارش خبرگزاری موج


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و حفاظت مقدسمراسم افتتاحیه رویداد 12000 نفری “زمان برای عشق 1:20” به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار «محمد قاسم ناصر» مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، «امیر قاسمی» رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، «ناصر ابوشریف» نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران ، تعدادی از مدیران شهری و جمعی از خانواده های معظم شهدا و مردم تهران در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

سردار ناظر در ابتدای این مراسم گفت: امروز در مراسم افتتاحیه مراسم ساعت 1:20 به وقت عشق برای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و جهاد تبیین گرد هم آمده ایم. به حول و قوه الهی پذیرای 12000 شهروند عزیز می باشد. ج) سردار مقاومت و پیروزی شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم. حرکت عظیمی که بی شک مصداق این جمله فرمانده معظم کل قوا است که «امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست».

وی افزود: یکی از تلخ ترین روزهای دی ماه بود که خبر شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی همه ایرانیان و مسلمانان جهان را در شوک فرو برد. مصیبتی که نزدیکانش طاقت نیاوردند و امروز پس از گذشت چندین سال همچنان داغ و غم انگیز است. رئیس دلها رفته است. رفت تا در اسلام بماند; رفت تا حقوق مظلوم پایمال نشود. اسلام همیشه سربلند باشد. در راستای تحقق آرمان های الهی حاج قاسم و تداوم راه موفق ایشان، بی شک حاج قاسم برای ادامه راه او بسیار خواهد بود. شهادت بی شک تنها چیزی بود که می توانست مزد تلاش های بی وقفه و خستگی ناپذیر حاج قاسم باشد. ما مطمئن هستیم که در آینده ای نه چندان دور قدس آزاد خواهد شد. خون قاسم پایمال نخواهد شد و هدف والای آنها سرانجام به ثمر خواهد رسید.

ناصر ابوشریف در ادامه می‌خواند؛ نماینده جنبش جهاد اسلامی گفت: آیا ما و مردم غزه مستحق این همه ویرانی و ویرانی بودیم؟ به نظر من استقامت یک وظیفه است. اسلام ایمان و استقامت است. همیشه باید از شر دوری کرد. همیشه باید امر به معروف و نهی از منکر کرد. ما مسئول دوام و پایداری هستیم. اگر بشر این کارها را انجام ندهد، سنگی بر سنگ دیگر گذاشته نخواهد شد.

و افزود: اگر انسان می خواهد پیروز شود، باید سختی ها را تحمل کند. هر گونه فداکاری در راه اسلام اوج ارزش های اخلاقی و انسانی است. بهترین نمونه امام حسین (علیه السلام) است. همه خانواده و همرزمانش کشته شدند، اما او شکست نخورد و پیروز شد. نشان از این پیروزی است که پرچم امام حسین همچنان برافراشته است و ما به آن افتخار می کنیم.

ابوشریف گفت: بسیاری از مردم غزه کشته شدند و غزه خسارات و ویرانی های زیادی دید. آیا سزاوار این بود؟ جهان به ماهیت اساسی اتحادیه ها و دولت های جهان و اهداف ضد بشری آنها پی برده است. اکنون دنیا پر از ظلم است و ما منتظر ظهور حضرت مهدی عجوله هستیم تا عدالت را برقرار کند. فلسطین ماهیت ارزش های حاکم بر نظام های جهانی را به خوبی می دانست و به عنوان ارزش های انسانی شناخته می شد. ما شاهد جنایاتی بودیم که جلوی دوربین‌های جهان به نمایش درآمدند. آمریکا همیشه آماده شروع جنگ به بهانه های مختلف است و حرف های خود را باور نمی کند و هیچ کاری برای تامین و ارتقای حقوق بشر انجام نمی دهد.

عامل نهضت جهاد اسلامی وی افزود: 32 هزار شهید و مفقود در غزه داریم که دو سوم آنها زن و کودک هستند. چرا از این زنان و بچه ها محافظت نمی کنند و چیزی نمی گویند؟ تمام آمار در دست سران یاغی دولت های استکباری است اما هیچ کاری نمی کنند و از سوی دیگر مدعی حقوق بشر هستند. با تمام این اوصاف مردم فلسطین همچنان به مقاومت خود ادامه می دهند و تنها ایران در این مقاومت آنها را همراهی می کند و با استکبار مخالفت می کند. سردار سلیمانی یکی از افرادی بود که در مقابل این گستاخی و وحشی گری ایستاد.

امیر قاسمی، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران نیز گفت: 1402 برنامه در دی و بهمن ساعت 1:20 بامداد برگزار می شود. دفاع مقدس. در برنامه ای که این روزها برگزار می شود، 12 هزار شهروند تهران، دستاوردهای کشورمان ایران را در مجموعه جامع مقاومت حاج قاسم سلیمانی خواهند دید.

وی افزود: در بررسی مقاومت حاج قاسم سلمیانی از خرمشهر دوران دفاع مقدس تا مجاهدین در مناطق مقاومت مانند سوریه و لبنان می توان اقدامات و جنایات داعش لعنتی و همچنین برخی از وقایع را مشاهده کرد. غزه

وی افزود: اگر هر ساله چندین شهید در کشور ما تشییع می‌شوند، کسانی که از جان و مال خود گذشتند و در کشورهای مقاومت جنگیدند.

قاسمی همچنین گفت: نکته مهم این است که کشور ما برای ساخت این یادگار ملی مقاومت شهدا داد و به برکت خون این شهدا اینجا را آماده کرده ایم و تلاش خود را بیشتر خواهیم کرد تا مردم کشورمان و حتی گردشگران خارجی می توانند از بنای یادبود مقاومت ملی دیدن کنند.» 12 هزار نفر از 352 محله تهران در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و امکاناتی برای انتقال بازدیدکنندگان به نمایشگاه مهیا شده است.


آیا این خبر مفید بود؟