بودجه 1401 به تمرکززدایی و توسعه عدالت اجتماعی افزایش می یابد

ساعت: 17:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802798

نماینده مردم چابهار در مجلس، تهیه بودجه 1401 در مقیاس استانی و شهری را مسیر تمرکززدایی و توسعه عدالت اجتماعی دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز گفت: بودجه 1401 در مناطق روستایی و شهری ظرفیت و بستری برای تمرکززدایی و توسعه عدالت اجتماعی است.

وی بودجه ریزی استانی را یکی از ویژگی های متمایز و البته مثبت بودجه 1401 خواند و گفت:

نماینده مردم چابهار در خانه ملت گفت: در این راستا بخشی از اختیارات و تصمیم گیری برای تخصیص و هزینه بودجه به شورای برنامه ریزی و توسعه استان محول شده که این یکی از جنبه های مثبت عدالت در کشور.

سعیدی گفت: در بسیاری از کشورهای پیشرفته، روش های بودجه ریزی بر اساس شرایط خاص هر ایالت و شهر است، بنابراین در کنار تقسیم کار ملی، بخش های استانی و شهری باید درگیر بودجه ریزی و در نتیجه منابع اعتباری با نظارت دقیق تر و دقیق تری باشند. اولویت بندی “در مورد هزینه ها و هزینه ها واقع بینانه تر باشید.

وی گفت: این رویداد با تعاریفی که از عدالت وجود دارد و در حوزه اشتراک فرصت ها و منابع تعریف می شود، همخوانی بیشتری دارد.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی افزود: البته در بخش هایی از بودجه 1401 با مواردی از تعمیم مواجه هستیم، اما با همه این تفاسیر شناسایی و تقسیم منابع در مقیاس کوچکتر و کاربری زمینی است. یک سند برنامه ریزی. “E.

سعیدی افزود: البته نباید از این نکته غافل شد که علاوه بر مزایای کارآمدی و عدالت بیشتر که بودجه 1401 دارد، نقدها و انتقاداتی به جای آن قابل طرح است.

وی افزود: به این ترتیب اگر مزیت استفاده از بودجه در مقیاس استانی و شهری در عمل به خوبی نمایان شود، می توان آن را پایلوت موفقی در سال های دیگر دانست و اجرایی و عملیاتی کرد.

نماینده مردم چابهار در خانه ملت در بخشی دیگر از سخنان خود با طرح انتقاد و سوالی گفت: اکنون مرد رأس هرم سازمان برنامه و بودجه وزیر زمان برجام خواهد بود. انحلال این سازمان و اعتراضی به این رویه نداشت.

ساعدی گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه چگونه می تواند مدعی مدیریت و برنامه ریزی کشور باشد که در این شرایط به عنوان وزیر نفت هیچ اعتراض و اعتراضی به این موضوع نداشت و سکوت کرد.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید