تهران خیمه حرم جهان اسلام است/ شاخص های پایتخت باید افزایش یابد/ توسعه بسیج، توسعه امنیت در کشور است.

ساعت: 22:07
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1786204

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران با تاکید بر اینکه پیشرفت بسیج، توسعه امنیت در کشور است، گفت: بسیج در دنیا بی نظیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تهران پرس; سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران در مراسم تقدیر و قدردانی از فعالان فضای مجازی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ که در فاطمة الزهوه السّلام علی الخصوص سیدالشهدا(ع) برگزار شد. شهدای بسیج و شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: هفته بسیج و پیش از پنجمین خطر، سالروز تاسیس بسیج را به همه بسیجیان تبریک می گویم.

وی ادامه داد: بعد از جنگ در دوران دانشجویی درباره سبک رهبری نیروی مقاومت بسیج تحقیقاتی انجام دادم که مورد تایید معلمان تحصیل کرده خارج از کشور بود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران گفت: تا 10 سال گذشته خیلی ها فکر می کردند که بسیج فقط در زمان جنگ موثر است. اگر شاهد دستاوردها و موفقیت های بسیجی در عرصه های مختلف از جمله مبارزه با ویروس تاج و محرومیت باشیم.

ایجاد امنیت و آرامش فلسفه بسیج است

سردار حسن زاده گفت: مقام معظم رهبری در سال 1377 اساس تولد بسیج را رفع تهدیدها و تبدیل آنها به فرصت دانستند. وقتی تهدید بی اثر باشد، امنیت و آرامش ایجاد می شود. اساس تولد بسیج، ایجاد امنیت و آرامش است.

وی ادامه داد: بسیج تهدیدها را در همه عرصه‌ها به فرصت تبدیل می‌کند؛ این تهدید شامل ویروس کرونا، تهدید سلامت عمومی یا ارتش است.

سردار حسن زاده با بیان اینکه به گفته امام راحل بسیج عمدتاً در همه عرصه ها امنیت ایجاد می کند، گفت: مقام معظم رهبری در دنیا برای بسیج برابری ندارند. هیچ چیز (نوع ظرفیت سازی، تفکر و…) بسیج وارداتی نیست.

فرمانده سپاه خاطرنشان کرد: بسیج بزرگترین شبکه فرهنگی، اجتماعی و نظامی جهان است که با توسعه بسیج در کشور، امنیت کشور توسعه خواهد یافت.

وی با تاکید بر بررسی وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی گفت: بر اساس این وصیت نامه ایران مرکز اسلام و تشیع، ایران حرم و تهران مرکز و خیمه این امامزاده است.

سردار حسن زاده تاکید کرد: لازم است سال آینده جمعیت این سالن به چهار هزار نفر افزایش یابد. این افراد باید در فضای مجازی تاثیرگذار باشند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: تهران شاخص و تأثیرگذار بر همه مسائل کشور است. این رسالت هر یک از ماست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید