هزینه دروغ گویی و سناریو سازی باید افزایش یابد/ برخی از چهره های تاثیرگذار با دروغگویی به امنیت کشور آسیب زدند.


ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1906969

محبی گفت: باید بهای و کیفر دروغگویی و سناریوسازی در کشور افزایش یابد تا مردم به راحتی نتوانند دروغ و سخنان نادرست بر زبان آورند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهروز محبی نماینده مردم سبزوار در مجلس در گفت و گو با صبح توس؛ وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس به عنوان خدمتگزار مردم وظیفه دارند تاوان دروغگویی را بدهند و قیمت آن را افزایش دهند تا مردم نتوانند به راحتی دروغ بگویند.

وی افزود: دروغگویی به دولت یا افراد مشهوری که در مسند قدرت هستند می تواند عواقب خطرناکی برای امنیت کشور داشته باشد چرا که در این دوران نابسامانی زمینه اغفال برخی از جوانان از این طریق فراهم شد.

نماینده مردم سبزوار در شورای اسلامی گفت: در این راستا به منظور افزایش هزینه دروغگویی پیش نویس طرحی تهیه شده که پس از رفع آن توسط نایب رئیس قوانین به طرح تبدیل می شود. مشکلاتی که پس از آن فوریت آن مشخص و به تصویب نمایندگان خواهد رسید.

مجابی افزود: این لایحه پس از به حد نصاب رسیدن امضا، جمع آوری شده اعلام می شود، سپس یک فوریت آن مشخص می شود و در مرحله بعد پس از طرح پیشنهادی نمایندگان در صحن مطرح می شود و در صورت تصویب تبدیل به آن می شود. قانون .

وی ادامه داد: این مجلس در تلاش است تا اگر افراد مشهور یا هر فردی با دروغ و دروغگویی اقدام به انتشار اطلاعات و ایجاد شورش و شورش و ایجاد اغتشاش و ایجاد اغتشاش و برهم زدن فضای کشور کند، هزینه دروغ گویی و اکاذیب را افزایش دهد. مسئولیت پذیرفتن

نماینده مردم سبزوار در شورای اسلامی گفت: نهضت انقلابی کسانی که به فکر ملت و آبادانی کشور هستند باید نسبت به دروغ و دروغ از هر شخص یا حرکت مذموم و مذموم در نظام اسلامی حساس باشند. مذموم ترند

نماینده مردم شهرهای سبزوار، جوین، جوهتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در شورای اسلامی گفت: در نظام اسلامی هیچکس حق دروغگویی و دروغگویی را نداشته باشد.

تلاش ها بر روی توانمندسازی پلتفرم های داخلی و حمایت از کسب و کارهای مجازی متمرکز شده است

یکی از اعضای کمیته برنامه، بودجه و محاسبات شورای اسلامی گفت: تلاش ها در راستای توانمندسازی بسترهای داخلی است و باید برنامه ریزی شود تا بنگاه ها آسیب نبینند و وضعیت امنیتی کشور بهبود یابد.

محبی افزود: امروز امپراتوری دروغگوی رسانه ای در خط مقدم جاهلیت مدرن، مرگ دختران افغان و یمنی را نمی بیند و تلاش می کند جمهوری اسلامی ایران را مقصر پروژه کشتار در کشور بداند.

وی بیان کرد: بنابراین این جریان رسانه ای با دروغ پردازی سعی دارد راهکارهای منطقی سامانه کنترل اغتشاشات را برجسته کند.

نماینده مردم سبزوار گفت: سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور مستقیماً اعلام کرد که پلتفرم های اینستاگرام و واتس اپ با منافقین و رژیم صهیونیستی در ارتباط هستند و شورای عالی امنیت ملی به کشور اجازه نمی دهد. امنیت به خطر بیفتد .

محبی اضافه کرد: همچنین معتقدم تا زمانی که امنیت لازم برقرار نشود و نماینده این دو پلتفرم در ایران مانند سایر کشورها مستقر نشود، قطعا دارای مخاطرات امنیتی هستند، بنابراین باید برای جبران مشکلات پیش آمده تلاش کرد. زمینه کسب و کار

وی بیان کرد: اگر روزی شرایط برای بهبود و همکاری بسترهای مورد نظر با نظام جمهوری اسلامی بیشتر شود، اتفاقات دیگری رخ می دهد و شورای عالی امنیت ملی در این باره تصمیم گیری می کند.

نماینده مردم سبزوار گفت: جریان های مزاحمت، دروغ و فحاشی در صدد ایجاد رسانه ای خلاف قانون و در راستای تضعیف و تخریب امنیت بر اساس دروغ است و هیچ دولتی در دنیا وجود ندارد. این سوال را می پذیرد.” و هر یک از طرفین بر اساس قانون خود تصمیم می گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید