اخاذی و دروغ گویی از ویژگی های خارجی هاست.


ساعت: 12:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816245

امیری گفت: اجرای حکم زاگری نشان داد که قوه قضاییه از جاسوسی و تهدید غرب بیمناک نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرعلی حیدر امیری در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به آزادی نازنین زاگری اظهار داشت: نازنین زاگری در سال 95 به اتهام جاسوسی برای معاندین و انگلیسی ها توسط سپاه بازداشت و با وجود تمامی موارد به پنج سال زندان محکوم شد. غرب و تهدید به آزادی وی، اما قوه قضاییه تسلیم آزادی وی نشد و تاکید شد که زاگری باید محکوم شود.

وی افزود: در این مدت دولت انگلیس و سازمان های به اصطلاح حقوق بشری نازنین زاگری را تحت فشار قرار دادند اما اقتدار و قدرت قوه قضاییه به هیچ یک از این فشارها توجه نکرد. در واقع قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران مرعوب جاسوسی غرب شده است: «این دستگاه شکست خورد و اقتدار خود را نشان داد.

این کارشناس سیاسی گفت: زاغری شبکه جاسوسی ام آی 6 بود که در ایران برای رسیدن به اهداف خود به اشکال مختلف از جمله آموزش و جذب افراد اقدام کرده است.

امیری گفت: قبل از پیروزی ایران باید با ارسال پول از ایران به انگلیس تعدادی تانک برای کشور خریداری می شد که با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران از ارسال تانک به ایران جلوگیری کردند و دیگر برنگشتند. پول بلوکه شده 550 میلیون دلار است که برگردانده شده است.
وی گفت: غرب به دنبال صحنه ای است که بگوید آزادی زاگری در گرو پرداخت این پول است در حالی که ما آنها را محکوم می کنیم که سال ها این پول را در دست داشتند و آن را پس ندادند و امروز با تلاش ها این پول از پنجه بیگانگان آزاد می شود.

این کارشناس سیاسی گفت: نازنین زاگری با وجود اینکه در این مدت ابراز خرسندی کرده است اما به محض اینکه پاهایشان به آن طرف مرز می رسد نمک حرام خود را نشان می دهند زیرا مزدور غرب هستند و انتظار می رود بعد از اینکه انگلیسی ها وانمود کنند وارد شوند. مظلوم واقع شدن

امیری گفت: این نفاق و مظلومیت از ویژگی های بیگانگان است که باید روشن شود.

وی با اشاره به اقتدار قوه قضائیه افزود: قوه قضائیه قاطعانه ثابت کرده است که هیچ گاه به سیاه نمایی و تهدید غرب توجه نکرده و این جاسوس تا آخرین ساعت اعلام شده محکومیت خود را سپری کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید