دیدار بی نظیر اهالی خیمه های معرفت در حرم های هرمزگان


ساعت: 19:22
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817687

معاون فرهنگی و اجتماعی خیرین هرمزگان گفت؛

حجت الاسلام آزادی از استقبال گسترده زائران و مسافران نوروزی از خیمه های معرفت در بقاع متبرکه این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مصطفی آزادی معاون فرهنگی، اجتماعی و امور خیریه هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: برنامه های متنوعی برگزار می شود.

وی ادامه داد: مراسم تحویل سال همراه با ختم قرآن، دعای تحویل سال، ذکر دعا و نیایش و عبادت آل یاسین و سخنرانی در معبد مطهر برگزار شد. امامزادگان با حضور گسترده نمازگزاران.

حجت الاسلام مصطفی آزادی با بیان اینکه امامزاده ها پشتوانه معنوی و اجتماعی مردم هستند، تصریح کرد: هیئت امنای بقاع متبرکه با تمهیدات لازم زمینه حضور مردم در این اماکن متبرکه را فراهم کردند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی خیرین و موسسات خیریه هرمزگان یادآور شد: طرح آرامش بهاری در ایام نوروز از 30 اسفند سال گذشته و تا 14 فروردین ماه سال جاری در 4 آرامستان استان، خیمه های معرفت امامزادگان مظفر آغاز شد. (ع) توسط بندرعباس و همچنین سید مظفر قشم با استقبال بی نظیری مواجه می شوند که بر اساس بررسی های انجام شده 80 هزار نفر از خیمه های معرفت بازدید کرده اند.

با هدف تبدیل بقاع متبرکه به مرکز فرهنگی با توجه به منویات مقام معظم رهبری، تقویت باورهای دینی، استفاده بهینه از فضای معنوی ائمه نوروزی، ارتقای سطح فکری و فرهنگی نوروزی برگزار می شود. زائران و مسافران و احیای تبلیغ احادیث اصیل اسلامی اجرای طرح آرامش بهاری.

آزادی از استقبال گسترده زائران و مسافران نوروزی از خیمه های معرفت در بقاع متبرکه این شهرها خبر داد و گفت: برای آشنایی مردم با مسائل مختلف اعتقادی، دینی و تقویت اعتقادات اسلامی و همچنین پاسخگویی به سوالات سوالات شرعی زائران و مسافران خیمه های معرفت با حضور روحانیون در بین الحرمین برپا شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی بنیاد هرمزگان، پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری برای زائران، برپایی سفره هفت سین قرآن، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی، اعزام مبلغان برای پاسخگویی به سوالات دینی، کوه پوسترهای نمایشگاهی و توزیع بسته های فرهنگی به وقف های عید اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید