قرار دادن 40 خیمه معرفت در آستان مقدس ائمه مازندران


ساعت: 11:47
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1818325

ابراهیم حیدری جناسمی گفت: 40 خیمه معرفت در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری مازندران برپا شد که میزبان فعالیت های فرهنگی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی صبح امروز در بازدید از طرح آرامش بهاری ساری با اشاره به سفرهای سالونو و نوروزی این استان گفت: شد.

وی با بیان اینکه 140 امامزاده و امامزاده مازندران با اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی برنامه آرامش بهاری را اجرا می کنند، گفت: سایر امامزاده های مازندران نیز در این ایام پذیرای زائران و مسافران نوروزی هستند.

مدیرکل کمک های خیرین و خیریه مازندران با بیان اینکه 50 مبلغ و 85 روحانی مستقر در طرح آرامش بهاری حضور داشتند، تصریح کرد: 40 خیمه معرفت در حرم امامزادگان و آرامستان های طرح آرامش بهاری مازندران برپا شده است که در آن فعالیت های فرهنگی انجام می شود. انجام شد.

حیدری از وجود 700 آپارتمان، امامزاده و حجره در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران خبر داد و گفت: بیشتر آنها بخشی از بقاع است که در طول سال به ویژه در ایام نوروز نمازگزاران و مسافران در آن اقامت می کنند.

وی با بیان اینکه از 30 اسفند سال گذشته تا 7 فروردین ماه سال جاری 3 میلیون و 200 هزار مسافر به زیارت ائمه اطهار مازندران مشرف شدند، افزود: در این مدت حدود 5 هزار نفر در آپارتمان ها، امامزاده ها و حجره های حرم مازندران اسکان یافتند.

مدیر کل کمک ها و امور خیریه مازندران گفت: حدود 800 هزار نفر در مراسم تحویل در جوار حرم ائمه مازندران حضور داشتند.

حیدری گفت: در هفته اول سال جدید با توجه به برودت هوا و دستور رئیس بنیاد و خیران مبنی بر اسکان مسافران در امامزاده ها و مساجد، تمامی اماکن مذهبی استان آماده پذیرایی از ایام نوروز شد. مسافران

وی بیان کرد: به مناسبت روز طبیعت تمامی اماکن مذهبی در جنگل و یا با فضای مناسب آماده پذیرایی از مسافران و زائران هستند و از مسافران درخواست می شود زیارتگاه ها را در محیط جنگلی روشن کنند. پس از سفر از خاموش شدن آتش مطمئن شوید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید