حاج حسن ماهو در استان بود/ ذکر ائمه رمز حل مشکلات خیمه های شهدا در عرصه های مختلف است.


ساعت: 10:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808588

تاکی مرادی از همرزمان شهید شاطری با بیان اینکه حاج حسن مهوا در استان بوده است، گفت: ایشان هیچ اقدامی را بدون اذن رهبری جایز نمی دانستند و ولی فقیه را یک اصل می دانستند و برای خود عزت طلب نمی کردند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تقی مرادی از همرزمان شهید خیمه ها در گفت و گو با خبرنگار مرآت; وی با اشاره به اینکه حاج حسن ماهو در استان است، گفت: هیچ کاری را بدون اذن رهبری جایز نمی داند و ولی فقیه را اصل می داند و به دنبال کسب شهرت برای خود نیست.

مرادی با اشاره به اینکه حاج حسن شاطری با نیروها و خانواده شهدا برخورد بسیار زمینی داشت، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه نمی توانستید خودخواهی و تکبر را در روحیه حاج حسن ببینید. شما سال ها او را می شناسید و او هم شما را می شناسد.

همرزم شهید حاج حسن شاطری با بیان اینکه حاج حسن سعی کرد از هیئت های ایام محرم و فاطمیه سمنان خارج نشود، گفت: سعی کرد در این دو روز به هر نحوی به این برنامه برسد و در این برنامه ها شرکت کند.

وی با اشاره به اینکه حاج حسن توجه ویژه ای به شهدا و خانواده های آنان داشت، تصریح کرد: با عنایت و توجه به مزار شهدا مشرف شد و خانواده های شهدا را سرمایه اصلی کشور دانست.

مرادی با بیان اینکه نیروهای تحت امر حاج حسن در لبنان احترام خاصی برای وی قائل بودند، افزود: نیروهای حاج حسن در لبنان گفته اند که ما فرماندهی مانند شهید شاطری نداریم و او را بسیار دوست داریم.

رفیق حاج حسن شاطری با اشاره به اینکه شهردار یکی از شهرهای لبنان گفته بود که حاج حسن را هیچ وقت فراموش نمی کنم، گفت: حاج حسن مردی بود که هیچ فکر مالی نداشت و اگر میلیاردها تن پول در دستش بود. همانطور که به او گفته شد پول را در مسیر درست خرج کرد و هیچ کار دیگری نکرد.

وی با بیان اینکه حاج حسن در کار خود مردی بسیار پرتلاش بود، تصریح کرد: در پرونده های عمرانی در مناطق مختلف جابجایی نیروها صورت می گیرد اما خود حاج حسن در هر سه شیفت سخت مشغول است. او سر کار بود.

مرادی با اشاره به اینکه حاج حسن شاطری از روحیه معنوی بسیار بالایی برخوردار بود، تصریح کرد: در همه عرصه هایی که حضور داشتیم به ائمه اطهار توجه ویژه داشت و همیشه در این مکان ها آیات را زمزمه می کرد و بدون ذکر ائمه وارد کارها می شد. من نبودم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید