بوشهری ها را باید برای دمای صفر درجه آماده کرد

زمان: 09:03:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801751

دمای هوا در بوشهر از امروز تا اوایل هفته آینده کاهش محسوسی دارد و از جمعه تا یکشنبه هفته آینده دمای هوا در برخی مناطق شهری استان به صفر درجه می رسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر. هواشناسی صفر برای برخی مناطق بوشهر پیش بینی می کند بر اساس این گزارش از فردا تا اوایل هفته آینده دمای هوا در بوشهر کاهش محسوسی داشته باشد و از جمعه تا یکشنبه هفته آینده دمای هوا در برخی مناطق شهری استان صفر خواهد بود. درجه به دست خواهد آمد.

فرج الله شکوهی پور مدیرکل هواشناسی بوشهر گفت: از ابتدای روز پنجشنبه و جمعه سرعت باد در دریا تا چند ساعت دیگر به بیش از 60 کیلومتر در ساعت می رسد.

وی افزود: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد سامانه بارشی امروز به تدریج از مناطق شمالی استان بوشهر خارج می شود و فعالیت آن امروز عمدتاً در قسمت های جنوبی و مرکزی ادامه خواهد داشت.

شکوهی پور گفت: همچنین پیش بینی می شود امروز و فردا با تقویت جریانات شمال غرب خلیج فارس در این استان طوفانی و طوفانی باشد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: آسمان بوشهر طی 24 ساعت آینده نیمه ابری تا کاملا ابری در مناطق مرکزی و جنوبی همراه با بارش باران، در برخی ساعات گاهی باران و رعد و برق و فردا در مناطق مستعد مه

وی گفت: در این مدت وزش باد از شمال غرب به شمال شرق با سرعت 12 تا 36 کیلومتر بر ساعت و در خلیج فارس و شمال استان از ساعت امروز تا صبح فردا شمال غرب به سرعت 18 تا 48 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. در ساعت. ساعت پیش بینی می شود

شکوهی پور گفت: طی 24 ساعت آینده ارتفاع امواج دریا در سواحل استان از 90 تا 150 و در سواحل مرکزی و جنوبی از 140 تا 210 سانتی متر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید