پیش بینی وقوع ریزش بهمن در ارتفاعات تهران/ دمای فیروزکوه به 16 درجه زیر صفر می رسد.

پیش بینی وقوع ریزش بهمن در ارتفاعات تهران/ دمای فیروزکوه به 16 درجه زیر صفر می رسد.

روز جدید مدیرکل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه احتمال بارش برف و کولاک و ریزش بهمن پیش بینی می شود، گفت: کمینه دمای هوای تهران در روز پنجشنبه منفی 3 درجه و در شهرهای فیروزکوه و آبعلی منفی 16 و منفی 11 درجه سانتی گراد خواهد بود. اعلام وصول.

مجتبی جلالی مدیر کل هواشناسی استان تهران گفت: بر اساس پیش بینی های هواشناسی هوای استان تهران تا بعدازظهر پنجشنبه صاف می شود و با افزایش پایداری جوی افزایش موقتی آلاینده های هوا پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: از بعدازظهر پنجشنبه تا بعدازظهر جمعه با نفوذ سامانه بارشی در برخی نقاط به ویژه در نواحی شمالی استان بارش باران و برف گاهی همراه با وزش باد شدید به ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان، بارش برف و برف گاهی همراه با وزش باد شدید به ویژه در نیمه‌های جنوبی و غربی استان ادامه دارد. و احتمال رعد و برق و در ارتفاعات نیز بارش برف، کولاک و بهمن پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران توصیه کرد: از کوهنوردی و کوهنوردی در ارتفاعات پرهیز کنید.

وی افزود: از روز شنبه با برقراری جوی پایدار در نقاط پرتردد شهری افزایش آلاینده های هوا پیش بینی می شود.

جلالی با بیان اینکه بیشینه و کمینه دمای تهران در روز پنجشنبه به ترتیب 9 درجه سانتیگراد بالای صفر و منفی 3 درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد بود، گفت: دمای هوا در فیروزکوه منفی 16 و آبعلی منفی 11 درجه سانتیگراد خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید