بیانیه کوبنده باشگاه استقلال علیه قرمزها

بیانیه کوبنده باشگاه استقلال علیه قرمزها

دیدار تیم های استقلال و تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با برتری 2 بر 1 آبی های پایتخت به پایان رسید. پس از این جلسه، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی (که مسئولیت فدراسیون فوتبال را هم بر عهده دارد و این موضوع جای سوال دارد)، سرمربی، اعضای کادر فنی و برخی بازیکنان تراکتورسازی شروع به اظهارات کذب و غیرمنطقی در مورد این موضوع کردند. داوری این مدعی بودند که اشتباهات داوری نتیجه نهایی را تحت تاثیر قرار می دهد، اما نظرات کارشناسان شناخته شده و برجسته داوری با این ادعاها مغایرت دارد. ضمناً می توان به اظهارات کارشناسانی چون آقایان حیدر سلیمانی، رضا کرمانشاهی، نوید مظفری و ابراهیم میرزابیقی اشاره کرد که در اظهارات خود به صراحت اعلام کردند که هر دو پنالتی تیم فوتبال استقلال صحیح بوده و پنالتی به ثمر رسیده نیز تکرار شده است.

ضمن اینکه صحت تصمیمات داور از عکس ها و تصاویر منتشر شده به خوبی قابل مشاهده است. مدیریت باشگاه تراکتورسازی بهتر است به جای طراحی و ربط دادن یک مسابقه فوتبال به عوامل بیرونی و ذهنیت غیرحرفه ای و غیرواقعی و سر و صدا کردن، شکست را بپذیرد.

خاطرنشان می شود که تیم فوتبال استقلال در این فصل دچار مصدومیت های زیادی از اشتباهات داوری شده است و با شایستگی و بدون بهره گیری از اشتباهات داوری در این دیدار پیروز شده است و اینکه تیم بازنده این مسابقه را به حاشیه ببرد کار حرفه ای نیست.

دیدگاهتان را بنویسید