بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه رفتار استقلالی ها

بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه رفتار استقلالی ها

باشگاه پرسپولیس با توجه به تحرکاتی که در رسانه ها و فضای مجازی صورت گرفته، نگران فشار داوری در آستانه فینال دربی جام حذفی است.

باشگاه پرسپولیس در بیانیه‌ای نوشت: برخی حرکات مشکوک و نگران‌کننده علاوه بر اقدامات قبلی رقبا، نگرانی‌ها را در باشگاه پرسپولیس تشدید کرده است. سیاست باشگاه پرسپولیس در هفته ها و ماه های اخیر برای همگان روشن و شفاف بوده است. در این مدت علیرغم تنش آفرینی و اقدامات تحریک آمیز فراوان بازیکنان، باشگاه پرسپولیس تلاش کرد تا نه تنها برای حفظ آرامش و تمرکز، بلکه برای کمک به آرامش در فوتبال و همچنین کمک به مسئولان برگزاری، از این مشکلات دور بماند. از مسابقات.در حالی که حرف های زیادی داشتیم و داریم.

در چند هفته گذشته به خصوص در روزهای اخیر شاهد یک فشار سازماندهی شده علیه فدراسیون، سازمان لیگ و داوران بودیم که مشخصا هدف آن فینال جام حذفی است. به عنوان مثال، استفاده از داور خارجی برجسته شد، هرچند مشخص بود که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

چنین مطالبه ای و استناد به عدم کفایت داوران محترم فوتبال ایران برای قضاوت این مسابقه در حضور مردم چه دلیلی جز اعمال فشار و کسب امتیاز می تواند داشته باشد؟ از طرفی کدام داور خارجی رفتارهای عجیب برخی از عوامل نیمکت نشین تیم را که در تمام فصل دیده ایم و زود کارت قرمز نگرفته را تحمل می کند؟ پرسپولیس در مقابل این اتفاقات سکوت اختیار کرد و در عین حال با اشتباهات سهوی داوری هم به ضرر خود مواجه شد، اما دیدیم هیچ غرضی در این امر وجود نداشت چرا که می خواستند در بازی آخر ما را واگذار کنند. به گفته کارشناسان هر دو پنالتی پرسپولیس در دیدار با هواداران اشتباه بود. البته ما به درستی انتظار داشتیم که فدراسیون و سازمان لیگ برخورد مناسب و مناسبی با این جریانات و تنش ها داشته باشند که به یک معنا کیفرخواست آنها بود اما این اتفاق نیفتاد.

از سوی دیگر در روزهای اخیر با فیلم ها و ادعاهای هدفمندی مواجه بوده ایم که اساساً صحت ندارد که اعتراض مردم بی طرف و رسانه ها را در پی داشته است.

متأسفانه تا زمانی که باشگاه پرسپولیس لب به احترام فوتبال و داوران باز کرده و به آرامش آنها کمک کند، از طرف دیگر روزی از این اقدام نمی گذرد و آمارهای اشتباهی هم به هواداران خود می دهند. یا در نمونه ای دیگر فیلمی برای تحت فشار قرار دادن داوران در آستانه این دربی تهیه کردند و در نهایت مشخص شد که برخی تصاویر ربطی به این فصل ندارند و یا به صورت انتخابی نظرات داوران را سانسور کردند. داوران برای تحریک نظرات خود! همه این اتفاقات در حالی رخ داد که فدراسیون فوتبال پیش از این اعلام کرده بود که با این رویه ها به شدت برخورد خواهد کرد اما در عمل این اتفاق رخ نداد.

باز هم تاکید می کنیم که باشگاه پرسپولیس نه تنها در این فصل همیشه به داوران احترام گذاشته و با وجود اینکه بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری در این فصل متحمل شدند، هیچ وقت قبل از مسابقه فشار بی موردی به داوران وارد نکردند و تلاشی برای کسب امتیاز نکردند. فیلم ها و تصاویر جعلی از آنها نگرفته است. امیدواریم اتفاقات چند روز اخیر زیر نظر ماموران انضباطی فدراسیون باشد و فردا شاهد یک بازی جوانمردانه از هر نظر باشیم.»

دیدگاهتان را بنویسید