بیانیه جدید باشگاه استقلال علیه این تیم صادر شده است

بیانیه جدید باشگاه استقلال علیه این تیم صادر شده است

در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است:

“فوتبال یک نمایش نیست. بازی فوتبال توهین به نهادهای قضایی فدراسیون فوتبال و برگزارکنندگان مسابقه نیست. فوتبال یک بازی منصفانه است. فوتبال رقابتی است در سایه احترام به حریف و برای همه عوامل مسابقه از جمله داور. فوتبال بازی پذیرش شکست و تلاش برای اصلاح اشتباهات است.

باشگاه گل گهر یکی از تیم های معتبر مسابقات است. تیمی که برای شادی مردم کرمان به خصوص شهر سیرجان تلاش می کند. تیمی که با بودجه دولتی در لیگ برتر و جام حذفی شرکت می کند.

گویی نرسیدن به هیچ هدفی (که در فوتبال طبیعی است) باید توجیه شود، چه با نوشتن بیانیه و چه با استفاده از کلمات غیرواقعی. ما به خوبی می دانیم که این گفته ها فوتبالی نیست و به هیچ وجه به فوتبال و هیچ تیمی کمک نمی کند.

آنچه باعث برتری در زمین می شود، فوتبال است و تیم برنده تیمی است که به جای اینکه به هر بهانه ای بیانیه بنویسد و فکر کند تمام امتیازات از دست رفته و جام های از دست رفته توجیه می کند، شکست را می پذیرد و سعی می کند مشکلات فنی را اصلاح کند. اشتباه با شکست در فوتبال است و این بارها در کارنامه تیم های بزرگ از جمله استقلال دیده می شود.

هفته ها از بازی استقلال و گل گهر می گذرد. در بازی ای که استقلال بیش از 600 پاس داد، موقعیت های زیادی خلق کرد، رکورد شوت در یک بازی لیگ برتر را شکست و در نهایت با دو گل پیروز شد. باشگاه گل گهر برای توجیه این ناکامی به هر بهانه ای دست زد و با وجود اینکه کارشناسان داوری و رئیس کمیته داوران پنالتی اعلام شده توسط داور را تایید کردند، باز هم سعی کرد این پنالتی را غیر واقعی جلوه دهد.

متأسفانه قناعت نهادهای قضایی فدراسیون فوتبال با این رفتارها و اعلامیه نویسی و تهمت ها این امکان را به باشگاه ها می دهد که دادگاهی تشکیل دهند و از هرکسی که می خواهند شکایت کنند و برای آن حکم صادر کنند، کما اینکه باید هزینه های گزاف و مقداری از بودجه کشور را در پی داشته باشد. برای توجیه خود

ما به صراحت می گوییم؛ استقلالی ها دوست ندارند سهواً از اشتباه داور سود ببرند زیرا این به معنای تضییع حق حریف است و همین که استقلالی ها از اشتباه داوری که در این فصل بارها تکرار شده است کافی است و کلاهش را بالا می اندازد. .

و یک نکته دوستانه؛ دست از اظهارنظر بردارید و بگذارید تیم در زمین با تلاش و تمرین به اهداف فنی خود برسد و ناکامی در زمین فوتبال و مقابل تیمی مثل استقلال نیاز به توجیه ندارد. همان طور که استقلال در این فصل حتی با اشتباهات داور شکست خورد، اما او تلاشی برای توجیه نکرد و کسی را مقصر ندانست.

هشدار جدی باشگاه استقلال؛ از اعلامیه نویسی و تکرار تهمت ها و حکایات نادرست و غیر اصولی خودداری کنید، در غیر این صورت باید در برابر نهادهای قضایی پاسخگو باشید.

دیدگاهتان را بنویسید