بیش از هزار سواری در مراسم پیاده روی اربعین ثبت شد


ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890375

شریفی مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: یک هزار و 530 نفر برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین به طور قطعی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اصغر شریفی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان در مراسم پیاده روی اربعین گفت: تاکنون 1530 نفر به طور قطعی برای شرکت در سامانه سماح وارد شده اند. مراسم پیاده روی . اربعین ثبت نام کردند

وی افزود: مرز چذابه آماده پذیرایی از زائران یزدی است و عزاداران حسینی می توانند با حضور در این مرز هماهنگی های لازم را برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین انجام دهند.

مدیر کل حج و زیارت استان یزد با بیان شرایط لازم برای شرکت در مراسم اربعین تصریح کرد: دو تزریق واکسن کرونا شرط اصلی پذیرش زائران و افرادی است که بیش از 6 ماه از آخرین تزریق آنها گذشته است. واکسن کرونا باید به عنوان یادآوری اقدام شود.

وی گفت: افراد واجد شرایط هر چه سریعتر با مراجعه به سامانه سماح ثبت نام خود را تکمیل و نهایی کنند و همچنین تاکید می شود در صورت عدم ثبت نام در سامانه به مرز مراجعه نکنند.

شریفی با ارائه توصیه هایی برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین گفت: زائران عزیز از سفر به تنهایی خودداری کرده و حتی الامکان به صورت گروهی در این مراسم شرکت کنند، اطلاعات شخصی آنها کامل و دقیق باشد. یادداشت بردارید و همچنین اقدامات لازم را برای تمدید پاسپورت خود انجام دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید