بیش از 1000 تیر فرسوده شبکه توزیع برق سیستانسکو تعویض شد


ساعت: 16:01
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919755

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان:

خلیل عوض زاده گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 1.13 تیر برق تخریب شده در منطقه سیستان از جمله شهرهای زابل، زهک و هیرمند تعمیر و تعویض شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، خلیل عوض زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: وام هزینه شده برای جایگزینی هزار تیر فرسوده شبکه توزیع برق بالغ بر 13 میلیارد تومان بوده است.

وی ادامه داد: طی برنامه ریزی های انجام شده در قالب این طرح جهادی بیش از یک هزار و 211 تیر شبکه برق منطقه سیستان تعویض و تعمیر می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: این اقدام با عنایت به شرایط خاص اقلیمی شمال استان و پدیده وزش بادهای 120 روزه برای افزایش پایداری شبکه، جلوگیری از قطعی برق، جلوگیری از قطعی برق صورت می گیرد. حوادث احتمالی و در نهایت جلب رضایت مشترکین.

وی افزود: خدمات مورد نیاز مشترکین شرکت توزیع برق بصورت غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن برق من، سایت شرکت توزیع نیروی برق استان به نشانی www.sbepdc.ir (میز خدمات الکترونیک)، سامانه خدمات برق مشترکین استان 1521 و سامانه مرکزی 121 رویداد برق استان قابل دریافت می باشد.

عوض زاده گفت: مشترکان برق در صورت قطعی شبکه برق می توانند از طریق اپلیکیشن برق من (منوی قطعی) و یا سامانه هوشمند مرکز حوادث برق استان 121 به صورت 24/7 ثبت نام و درخواست خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید