بیش از 1100 دستگاه خودروی قاچاق در میناب توقیف شد


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810796

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 1100 دستگاه خودروی سوختی قاچاق در شهرستان میناب توقیف شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمزگان گفت: از نظر قوه قضائیه مبارزه با قاچاق کالا به ویژه بنرهای قاچاق سوخت یکی از اولویت های کل دادگستری هرمزگان برای حمایت از رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است. موضوع با تشکیل قرارگاه عملیاتی مبارزه با قاچاق سوخت در شهرستان میناب و اقصی نقاط استان به منظور سامان بخشیدن به نظارت ها و تقویت برخورد با متخلفان پیگیری می شود.

وی افزود: بیش از 1100 دستگاه خودروی قاچاق توسط پلیس در استان هرمزگان در راستای حفظ منابع ملی شهرستان میناب توقیف شده است.

مجتبی قهرمانی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح های حمله و در نتیجه رصد دقیق اطلاعاتی، ماموران انتظامی این شهرستان موفق شدند در این مدت بیش از دو میلیون و ششصد هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط کنند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تاکید کرد: خوشبختانه با ایجاد پایگاه عملیاتی برای پیشگیری و مبارزه با قاچاق سوخت و تمرکز بر اقدامات دستگاه های متولی شاهد اثربخشی نظارت و تقویت مبارزه با متخلفان هستیم که این امر موجب ساماندهی عرضه سوخت می شود. و کنترل هوشمند هزینه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید