230 دستگاه خودروی خارجی توقیف شده توسط گمرک بوشهر ترخیص شد

ساعت: 10:54
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780338

مدیرکل بازرسی استان بوشهر: با ردیابی مستمر 230 دستگاه خودرو توقیف شده در انبار گمرک بوشهر، محاکم قضایی با صدور حکمی مبنی بر ابطال توقیف رای صادر کردند و هم اکنون مراحل ترخیص در گمرک بوشهر در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر. آیت الله رئیسی سال گذشته در سفر به استان بوشهر از گمرکات و خودروهای توقیف شده در گمرک بازدید و دستور اقدام برای رفع توقیف آن خودروها را صادر کرد.

پس از بازرسی گمرک متوجه شدیم که این خودروها به دلیل مشکلات قضایی توقیف شده اند و ماموران گمرک نیز اعلام کردند که پرونده این خودروها در دستگاه قضایی در حال انجام است.

0face13e 4256 4d85 a80c 9048b57b4cda خبر خاکستری

سپس با ارتباطی که با دادستانی بوشهر برقرار کردیم، عنوان شد: این پرونده این خودروها در استان بوشهر نیست و توسط تهران در حال پیگیری است.

به کت و شلوار ریاست جمهوری ادامه دهید

به نظر می رسد رسیدگی به مشکلات لغو توقیف این خودروها پس از سفر آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور سرعت گرفته و به زودی مشکلات این خودروها برطرف خواهد شد.

روز گذشته رئیس سازمان بازرسی استان بوشهر اعلام کرد تعدادی از این خودروها که به دلیل مشکل توقیف شده بودند، مشکلی برای انجام فعالیت گمرکی ندارند.

مدیرکل بازرسی استان بوشهر گفت: با ردیابی مستمر 230 دستگاه خودروی توقیفی در انبار گمرک استان بوشهر، دادگاه ها رای ابطال توقیف را صادر کردند و هم اکنون مراحل ترخیص در گمرک بوشهر در حال انجام است.

9c5347cd 10e1 407b 8ca0 7bfaaf6cc159 خبر خاکستری

وی افزود: با روندی که پیش رو داریم انشالله کالاها، خودروها و سایر اموال حذف و عوارض گمرکی برداشته می شود.

به گفته این مقام مسئول، تعداد خودروهای آزاد شده 230 دستگاه است و روند ترخیص این خودروها مشکلی ندارد.

بنابراین می توان این خودروها را پس از ترخیص در گمرک از گمرک خارج کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید