صدور حکم قضایی مبنی بر ترخیص 6000 تن غذای زنبور عسل از گمرک

ساعت: 10:32
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1781925

رئیس قاضی هرمزگان از صدور حکم قضایی ویژه برای ترخیص محموله ۶ هزار تنی غذای زنبور عسل از گمرک شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس قاضی هرمزگان از صدور حکم قضایی ویژه برای ترخیص محموله ۶ هزار تنی غذای زنبور عسل از گمرک شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

علی صالحی با اشاره به مشکلات زنبورداران و تولیدکنندگان عسل سراسر کشور برای تامین مواد اولیه و غذای زنبور عسل به دلیل تحریم‌های سرکوبگرانه و همچنین افزایش قیمت این محصول در بازار آزاد به دلیل کمبود آن در سال‌های اخیر، گفت: گفت: مسئولان این مشکل را به استان هرمزگان اعلام کرده اند و همچنین بر اساس گزارش های دریافتی مبنی بر ذخیره بزرگ زنبور عسل در انبارهای گمرک شهید رجایی بندرعباس در راستای حفظ حقوق عمومی و رفع مشکلات تولیدکنندگان، دستور دادگاه ویژه برای تسویه فوری آن صادر شد.

وی با بیان اینکه محموله 6 هزار تنی آپی ماکارونی یا غذای آماده زنبور عسل در سال 96 وارد کشور شد و متأسفانه با وجود چهار سال تاخیر در انبارهای گمرک شهید رجایی بندرعباس انبار شد، تاکید کرد: دادگاه ویژه. در این راستا باید این محموله بزرگ به سرعت بارگیری و برای زنبورداران و تولیدکنندگان عسل سراسر کشور ارسال شود تا نیازهای منطقه تا حد زیادی برطرف شود.

انتهای پیام/

منبع: نرخ گذاری

دیدگاهتان را بنویسید